anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie otrzymał paczki

Sola8Anima
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam problem ponieważ sprzedałem produkt na allegro, klient miał już paczkę do odbioru przez inpost, ale okazuje sie ze paczka zostala doreczona a klient twierdzi ze nie odebral, czy klient moze prosic mnie o zwrot pieniedzy? (Wina kuriera że wlozyl 2 paczki do 1 skrytki)

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Sola8Anima Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to odpowiadasz za przesyłkę do momentu wydania jej przewoźnikowi.

Kupujący powinien złożyć reklamację do przewoźnika.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sola8Anima to nie jest wina kuriera , ani Twoja to klient d...a . W aplikacji czy info SMS wyraźnie pisze , że w skrytce znajduje się więcej niż 1 paczka , to samo widać na wyświetlaczu paczkomatu , na prawdę trudno te informacje zignorować .Masz  życzenie to napisz w tej sprawie do inpost , bywa ,że paczki się odnajdują  ,ale nie leży to w Twoich obowiązkach . Jak klient otworzy Ci dyskusję wróć do wątku , pomożemy .

oznacz moderatorów