Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem ponieważ sprzedałem produkt na allegro, klient miał już paczkę do odbioru przez inpost, ale okazuje sie ze paczka zostala doreczona a klient twierdzi ze nie odebral, czy klient moze prosic mnie o zwrot pieniedzy? (Wina kuriera że wlozyl 2 paczki do 1 skrytki)
@Sola8Anima Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to odpowiadasz za przesyłkę do momentu wydania jej przewoźnikowi.
Kupujący powinien złożyć reklamację do przewoźnika.
@Sola8Anima to nie jest wina kuriera , ani Twoja to klient d...a . W aplikacji czy info SMS wyraźnie pisze , że w skrytce znajduje się więcej niż 1 paczka , to samo widać na wyświetlaczu paczkomatu , na prawdę trudno te informacje zignorować .Masz życzenie to napisz w tej sprawie do inpost , bywa ,że paczki się odnajdują ,ale nie leży to w Twoich obowiązkach . Jak klient otworzy Ci dyskusję wróć do wątku , pomożemy .