Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Klient niechcąco anulował zakup, ale wcześniej opłacił zakup.
Chce aby wysłać mu towar, ale w systemie widnieje informacja o anulowaniu transakcji i zwrocie wpłaty.
Co mamy dalej zrobić:
1. Czy wysłać towar i nie przejmować się zapisami o anulowaniu sprzedaży,
2. Czy zwrócić płatność i wystawić ponownie ?
@nettrade-sklep Niech kupi jeszcze raz
nettrade-sklep dla Ciebi lepiej jak kupi jescze raz , nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie i co po głowie chodzi .
@nettrade-sklep bo potem może wyjść jakiś cyrk i znów będzie wątek na 250 odpowiedzi gdzie po 3 pierwszych odpowiedziach zacznie się znów obrzucanie błotem kupujących i sprzedających 😀 i wyzwiskami od oszustów, złodziei i prowokatorów 😁
@nettrade-sklep Jeśli jesteś pewien, że chce wysyłki, wyślij. Jeżeli nie masz takiej pewności weź pod uwagę, że klient nie musi odbierać paczki po anulowaniu i pokryjesz koszt wysyłki w obie strony.