anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient niechcąco anulował zakup, czy wysłać mu towar, gdy go opłacił ?

nettrade-sklep
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie,

Klient niechcąco anulował zakup, ale wcześniej opłacił zakup.

Chce aby wysłać mu towar, ale w systemie widnieje informacja o anulowaniu transakcji i zwrocie wpłaty.

 

Co mamy dalej zrobić:

1. Czy wysłać towar i nie przejmować się zapisami o anulowaniu sprzedaży,

2. Czy zwrócić płatność i wystawić ponownie ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@nettrade-sklep  Niech kupi jeszcze raz

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

nettrade-sklep dla Ciebi lepiej jak kupi jescze raz , nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie i co po głowie chodzi .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@nettrade-sklep  bo potem może wyjść jakiś cyrk i znów będzie wątek na 250 odpowiedzi gdzie po 3 pierwszych odpowiedziach zacznie się znów obrzucanie błotem kupujących i sprzedających 😀 i wyzwiskami od oszustów, złodziei i prowokatorów 😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nettrade-sklep Jeśli jesteś pewien, że chce wysyłki, wyślij. Jeżeli nie masz takiej pewności weź pod uwagę, że klient nie musi odbierać paczki po anulowaniu i pokryjesz koszt wysyłki w obie strony.

oznacz moderatorów