anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient niechce zakonczyc dyskusji a nam leca punkty.

MatKar-Invest
#7 Wielbiciel#

Witam. Klient otworzył dyskusje pod pretekstem ze towar jest niezgodny z opisem , choć takiego parametru nie było w opisie przedmiotu który klient stwierdził że jest niezgodny . Zaraz po otwarciu dyskusji napisaliśmy do Allegro w sprawie pomocy z tym klientem , jednak nic to nie dało. Próba kontaktu telefoniczna nie rozwiązała problemu ,klient nie dał dojść do słowa krzycząc ze jesteśmy oszustami i naciągaczami.Chce nadmienić ze klient dokonał zakupu 19 lutego a 4 marca otworzył dyskusje. Oczywiście dał negatywną ocenę  Jednak zaproponowaliśmy klientowi aby zwrócił towar jeśli nie jest zadowolony a dostanie zwrot pełnej kwoty. Klient nie zwrócił towaru , nie chce zakończyć dyskusji a mi  lecą punkty  i oczywiście  Allegro protec chce zwrócić mu pieniądze . I ja jako sprzedawca jestem wielkiej du... ponieważ klient ma towar ,alegro mu zwróci kasę a moje konto zostanie obciążone finansowo a nie wspomne ze moja jakość sprzedażny leci cały czas w dól

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MatKar-Invest Cześć. Zapoznam się z tą sprawą, ale poproszę o ID dyskusji lub numer zamówienia. 

oznacz moderatorów

MatKar-Invest
#7 Wielbiciel#

 Numer zamówienia 947cef30-b03e-11ed-8277-c3838d699fbf

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MatKar-Invest Przykro mi, ale w tym przypadku ja również nie mogę Ci pomóc. Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i do tego zgłasza, że wykonujesz do niego telefony z pogróżkami.  

oznacz moderatorów

MatKar-Invest
#7 Wielbiciel#

To jest słowo przeciwko słowu  a klient to mnie oskarżał od naciągacza i oszustów . Żadne pogróżki nie miały miejsca ponieważ zawsze chcemy się dogadać z klientem. Tym bardziej ze od razu zaproponowane zostało zwrot towaru i by było bez problemu .Co z teraz z takim klientem który widocznie robi nam nazłość.

oznacz moderatorów

MatKar-Invest
#7 Wielbiciel#

Droga Moderatorka  czy ma Pani możliwość sprawdzenia czy w przeszłości ten klient miał  podobne roszczenia u innych sprzedawców. Bo według mnie ta osoba znalazła sobie sposób na darmowe zakupy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@MatKar-Invest Z ciekawości zerknęłam i ten klient ma kilka dyskusji (sprawdziłam do 2020 roku), ale tylko jedna jest nierozwiązana — właśnie Wasza.

Zdaje się, że doszło między Wami na jakimś etapie do nieporozumienia. Spróbuj raz jeszcze, spokojnie i bez zbędnych nerwów, porozumieć się z klientem i wyjaśnić przyczynę problemu. 

oznacz moderatorów

MatKar-Invest
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo . za odpowiedz

oznacz moderatorów