Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient otworzył dyskusje pod pretekstem ze towar jest niezgodny z opisem , choć takiego parametru nie było w opisie przedmiotu który klient stwierdził że jest niezgodny . Zaraz po otwarciu dyskusji napisaliśmy do Allegro w sprawie pomocy z tym klientem , jednak nic to nie dało. Próba kontaktu telefoniczna nie rozwiązała problemu ,klient nie dał dojść do słowa krzycząc ze jesteśmy oszustami i naciągaczami.Chce nadmienić ze klient dokonał zakupu 19 lutego a 4 marca otworzył dyskusje. Oczywiście dał negatywną ocenę Jednak zaproponowaliśmy klientowi aby zwrócił towar jeśli nie jest zadowolony a dostanie zwrot pełnej kwoty. Klient nie zwrócił towaru , nie chce zakończyć dyskusji a mi lecą punkty i oczywiście Allegro protec chce zwrócić mu pieniądze . I ja jako sprzedawca jestem wielkiej du... ponieważ klient ma towar ,alegro mu zwróci kasę a moje konto zostanie obciążone finansowo a nie wspomne ze moja jakość sprzedażny leci cały czas w dól
@MatKar-Invest Cześć. Zapoznam się z tą sprawą, ale poproszę o ID dyskusji lub numer zamówienia.
Numer zamówienia 947cef30-b03e-11ed-8277-c3838d699fbf
@MatKar-Invest Przykro mi, ale w tym przypadku ja również nie mogę Ci pomóc. Kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i do tego zgłasza, że wykonujesz do niego telefony z pogróżkami.
To jest słowo przeciwko słowu a klient to mnie oskarżał od naciągacza i oszustów . Żadne pogróżki nie miały miejsca ponieważ zawsze chcemy się dogadać z klientem. Tym bardziej ze od razu zaproponowane zostało zwrot towaru i by było bez problemu .Co z teraz z takim klientem który widocznie robi nam nazłość.
Droga Moderatorka czy ma Pani możliwość sprawdzenia czy w przeszłości ten klient miał podobne roszczenia u innych sprzedawców. Bo według mnie ta osoba znalazła sobie sposób na darmowe zakupy.
@MatKar-Invest Z ciekawości zerknęłam i ten klient ma kilka dyskusji (sprawdziłam do 2020 roku), ale tylko jedna jest nierozwiązana — właśnie Wasza.
Zdaje się, że doszło między Wami na jakimś etapie do nieporozumienia. Spróbuj raz jeszcze, spokojnie i bez zbędnych nerwów, porozumieć się z klientem i wyjaśnić przyczynę problemu.
Dziękuję bardzo . za odpowiedz