anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał do nas towar i paczka z tym zwrotem zaginęła.

mieszko_mielec
#1 Nowicjusz#

Klient odesłał do nas towar i paczka z tym zwrotem zaginęła.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mieszko_mielec no ... teraz napisz gdzie leży problem ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mieszko_mielec przeczytaj ustawę 🙂

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.
2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze towar od
konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta
do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jak dostarczy potwierdzenie + zrzeczenie się roszczeń, oddajesz kasę do 14 dni od odstąpienia, i składasz reklamację 🙂

Jak nic nie ma ( numer nadania to nie potwierdzenie ) niech składa reklamację, dostanie kasę od przewoźnika 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@mieszko_mielec Podaj jakieś szczegóły (przewoźnik, metoda dostawy), ale jak znam życie, to klient nie nadał paczki prawidłowo - i przepadła w czeluściach piekielnych 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów