Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar i odebrał przesyłkę ale stwierdził że chce ją zwrócić więc ja odesłał co w takim razie z prowizja za sprzedaż cz muszę ją zapłacić
@grzesiekopel Jeśli kupujący zwrócił zamówienie, możesz wysłać wniosek o przyznanie rabatu transakcyjnego - masz na to 45 dni od sprzedaży.
Zachęcam Cię do wzięciu udziału w bezpłatnym kursie online od Akademii Allegro. Dzięki niemu dowiesz się więcej o procesie przyznawania rabatu transakcyjnego 🙂
@grzesiekopel Nikt tutaj nie udzielił Ci pomocy. Jeśli sprzedajesz na Lokalnie, o zwrot prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Do prośby dołącz pisemną informację kupującego w sprawie zwrotu towaru i Twoje potwierdzenie zwrotu wpłaty kupującemu.