anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał mi towar czy muszę zapłacić prowizje?

grzesiekopel
#7 Wielbiciel#

Klient kupił towar i odebrał przesyłkę ale stwierdził że chce ją zwrócić więc ja odesłał co w takim razie z prowizja za sprzedaż cz muszę ją zapłacić

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@grzesiekopel Jeśli kupujący zwrócił zamówienie, możesz wysłać wniosek o przyznanie rabatu transakcyjnego - masz na to 45 dni od sprzedaży. 
Zachęcam Cię do wzięciu udziału w bezpłatnym kursie online od Akademii Allegro. Dzięki niemu dowiesz się więcej o procesie przyznawania rabatu transakcyjnego 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@grzesiekopel Nikt tutaj nie udzielił Ci pomocy. Jeśli sprzedajesz na Lokalnie, o zwrot prowizji możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

Do prośby dołącz pisemną informację kupującego w sprawie zwrotu towaru i Twoje potwierdzenie zwrotu wpłaty kupującemu.

oznacz moderatorów