anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odesłał towar nie robiąc zwrotu poprzez allegro jak otrzymam zwrot prowizji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
vasto_style
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry, juz ktorys raz mam problem z klientem ktory odeslal paczke(zwrocil towar), ale nie zrobil zwrotu poprzez allegro przez co nie dostane zwrotu prowizji. Co z takim problemem można zrobic?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@vasto_style po odmowie zwrotu prowizji odwołujesz się, dołączając potwierdzenie zwrotu środków dokonane poza Allegro. I najlepiej jeszcze jak masz pismo/mail o odstąpieniu, to również dołączasz i bez problemu otrzymasz zwrot prowizji.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dostaniesz jak dołączysz dowód zwrotu, potwierdzenie.

oznacz moderatorów
vasto_style
#8 Zapaleniec#

Świetnie, dziekuje, a jeśli dodatkowo klient nie posiada smarta, zamówił kuriera za pobraniem, a w ustawieniach allegro mam zwrot na koszt kupujacego to jak rozwiazac koszt zwrotu, nalezy uwzglednic cene jaka zaplacil klient w tym przypadku za kuriera pobranie?

Najtansza opcja dostawa to 0zl smart, ale klient z niej nie skorzystal 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@vasto_style Ty nie oferujesz dostawy smart to usługa którą oferuje allegro, oddajesz koszt najtańszej dostawy. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@vasto_style smart i odbiór osobisty się nie liczą. Możesz zwrócić najtańsza opcje w danej ofercie.

oznacz moderatorów
vasto_style
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za wyjasnienie

oznacz moderatorów