Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam pewien problem i może ktoś z państwa będzie w stanie mi doradzić. Wysłałem klientowi router poprzez inpost i klient pisze do mnie ,że otrzymał zupełnie inną paczkę ( buty ). Wysłał mi pełną dokumentację , która znajdowała się w środku. Czy możliwe jest to , żeby inpost pomylił przesyłki ? Nie wiem co mam teraz zrobić i jak tą sprawę załatwić . Jeśli mógłby mi ktoś coś zasugerować , to byłbym wdzięczny . Pozdrawiam
Składasz reklamację a kupującemu należy się towar zgodny z zakupem.
@Ogien94 na etykiecie powinien być numer odbiorcy może wystarczy zadzwonić i się spytać czy nie zamienione są paczki
To chyba będzie najszybszy sposób rozwiązania sytuacji
też miałem taką sytuację.wysłałem dakimakurę a człowiek dzwoni ze do stał 20 litrów oleju z opłata przy odbiorze.aby było ciekawiej etykieta była moja.więc tel do inpost .Pan też dzwonił do inpost .suma sumarum po tygodniu naprawiona sytuacja.na szczecie kupujący mega wyrozumiały
@Ogien94 Kupujący powinien Ci odesłać towar niezamówiony, a Ty powinieneś mu dosłać właściwy przedmiot i oddać koszt odesłania. Kupujący reklamuje przesyłkę u sprzedawcy nawet wtedy, gdy winny nieprawidłowości jest przewoźnik. Ty z kolei możesz złożyć w związku z tym reklamację w InPost. Kupujący nie musi czekać na rozpatrzenie tej reklamacji.
co tu piszecie????ludzie...naprawdę takie sprawy można na spokojnie bez allegro załatwiać.wystarczy telefon do sprzedajacego do kupujacego do inpost czy innegp przewoźnika po co tyle stresu?.
@Ogien94 Proste, różne pomyłki się zdarzają. Kupujący uruchamia procedurę zwrotu (butów) a ty wysyłasz właściwą paczkę. To normalna procedura. Kupujący ma prawdopodobnie bezpłatny zwrot, ty za ponowną wysyłkę będziesz musiał niestety zapłacić.
Prawdopodobnie o buty się ktoś upomni, a jeśli nie, no to sam sprzedasz. Gdzie jest router musisz sam dojść, może @InPost pomoże ale obawiam się że się wymigają.
Ja już kiedyś pisałem, błędem Inpostu jest dopuszczanie do jednoczesnego dostępu do paczkomatu kilku odbiorców bez kolejki. Mogli zabrać nie swoje paczki.
Prawdopodobnie o buty się ktoś upomni, a jeśli nie, no to sam sprzedasz. A tam ktoś zaiwania boso.😂
Ale dowcip 😞
@Ogien94
Abyśmy mogli dokładniej zweryfikować opisaną sytuację i podjąć stosowne działania, prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie danych takich jak: numer przesyłki, informacje na temat prawidłowej i doręczonej zawartości oraz kontaktowy numer telefonu. Dodatkowo prosimy o wskazanie adresu, na jaki przesyłka była kierowana.
Witam , stosowna wiadomość została wysłana na podany adres i proszę o odpowiedź w tej sprawie
Ogien94 miałem już taki przypadek , powodem była uszkodzona etykieta , a Panienka w Inpoście umieszczająca etykietę zastępczą pomyliła paczki . Sprawa się szybko wyjaśniła , dwa dni po interwencji klient otrzymał właściwą paczkę . Mój przypadek różnił się tym , że dzwonił do mnie klient który zamawiał lampę do samochodu , a otrzymał moje kosmetyki .Bardzo szybka reakcja @InPost na interwencję , paczki w ciągu dwóch dni dotarły do właściwych odbiorców .
InPost w celu przyspieszenia doręczenia paczek rozpoczął procedurę światło-portacji. Pojerzewam, że błąd nastąpił na poziomie molekularnym. Złóż reklamację, gdyż trzeba zastosować odwróconą koincydencję czasową.
Poproś klienta o przesłanie zdjęcia etykiety adresowej - wtedy będziesz wiedział o co chodzi.
to jest częste w inpoście
też tak kilka razy mieliśmy
dzięki czujności i dobrej woli odbiorców te sytuacje się wyjaśniały