anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient otrzymał inną paczkę

Ogien94
#7 Wielbiciel#

Witam , mam pewien problem i  może ktoś z państwa będzie w stanie mi doradzić. Wysłałem klientowi router poprzez inpost i klient pisze do mnie ,że otrzymał zupełnie inną paczkę ( buty ). Wysłał mi pełną dokumentację , która znajdowała się w środku. Czy możliwe jest to , żeby inpost pomylił przesyłki ? Nie wiem co mam teraz zrobić i jak tą sprawę załatwić . Jeśli mógłby mi ktoś coś zasugerować , to byłbym wdzięczny . Pozdrawiam

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Składasz reklamację a kupującemu należy się towar zgodny z zakupem.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Ogien94  na etykiecie powinien być numer odbiorcy może wystarczy zadzwonić i się spytać czy nie zamienione są paczki

To chyba będzie najszybszy sposób rozwiązania sytuacji

 

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

też miałem taką sytuację.wysłałem dakimakurę a człowiek dzwoni ze do stał 20 litrów oleju z opłata przy odbiorze.aby było ciekawiej etykieta była moja.więc tel do inpost .Pan też dzwonił do inpost .suma sumarum po tygodniu naprawiona sytuacja.na szczecie kupujący mega wyrozumiały

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ogien94 Kupujący powinien Ci odesłać towar niezamówiony, a Ty powinieneś mu dosłać właściwy przedmiot i oddać koszt odesłania. Kupujący reklamuje przesyłkę u sprzedawcy nawet wtedy, gdy winny nieprawidłowości jest przewoźnik. Ty z kolei możesz złożyć w związku z tym reklamację w InPost. Kupujący nie musi czekać na rozpatrzenie tej reklamacji.

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

co tu piszecie????ludzie...naprawdę takie sprawy można na spokojnie bez allegro załatwiać.wystarczy telefon do sprzedajacego do kupujacego do inpost czy innegp przewoźnika  po co tyle stresu?.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Ogien94  Proste, różne  pomyłki się zdarzają.  Kupujący uruchamia procedurę zwrotu (butów)  a ty wysyłasz właściwą paczkę.  To normalna procedura. Kupujący ma prawdopodobnie bezpłatny zwrot, ty za ponowną wysyłkę będziesz musiał niestety zapłacić.

Prawdopodobnie o buty się ktoś upomni, a jeśli nie, no to sam sprzedasz. Gdzie jest router musisz sam dojść, może  @InPost  pomoże ale obawiam się że się wymigają.

Ja już kiedyś pisałem, błędem Inpostu jest dopuszczanie do jednoczesnego dostępu do paczkomatu kilku odbiorców bez kolejki. Mogli zabrać nie swoje paczki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie o buty się ktoś upomni, a jeśli nie, no to sam sprzedasz. A tam ktoś zaiwania boso.😂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ale dowcip 😞

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Ogien94 
Abyśmy mogli dokładniej zweryfikować opisaną sytuację i podjąć stosowne działania, prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie danych takich jak: numer przesyłki, informacje na temat prawidłowej i doręczonej zawartości oraz kontaktowy numer telefonu. Dodatkowo prosimy o wskazanie adresu, na jaki przesyłka była kierowana.

oznacz moderatorów

Ogien94
#7 Wielbiciel#

Witam , stosowna wiadomość została wysłana na podany adres i proszę o odpowiedź w tej sprawie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Ogien94 miałem już taki przypadek , powodem była uszkodzona etykieta , a Panienka w Inpoście umieszczająca etykietę zastępczą pomyliła paczki . Sprawa się szybko wyjaśniła , dwa dni po interwencji  klient otrzymał właściwą paczkę . Mój przypadek różnił się tym , że dzwonił do mnie klient który zamawiał lampę do samochodu , a otrzymał moje kosmetyki .Bardzo szybka reakcja @InPost  na interwencję , paczki w ciągu dwóch dni dotarły do właściwych odbiorców .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

InPost w celu przyspieszenia doręczenia paczek rozpoczął procedurę światło-portacji. Pojerzewam, że błąd nastąpił na poziomie molekularnym. Złóż reklamację, gdyż trzeba zastosować odwróconą koincydencję czasową. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Poproś klienta o przesłanie zdjęcia etykiety adresowej  - wtedy będziesz wiedział o co chodzi.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

to jest częste w inpoście

też tak kilka razy mieliśmy

dzięki czujności i dobrej woli odbiorców te sytuacje się wyjaśniały

oznacz moderatorów