anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient otrzymał uszkodzony towar zgłosił zwrot co dalej

turkawka1701
#1 Nowicjusz#

witam

klient otrzymał paczkę doręczona była przez inpost do paczkomatu. Po rozpakowaniu okazało się  ze towar jest uszkodzony  zgłosił zwrot  przez formularz . w uwagach wpisane ze towar uszkodzony pęknięte szkiełko zegarka . co dalej mam zrobić jako początkujący sprzedający ? gdzie zgłosić problem z towarem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Reklamacja u przewoźnika, czy kupujący ma jakiś dowód na to- dobrze jakby miał, A od razu skalda czy po czasie? Ty musisz teraz rozpatrzyć rekalamcję (to nie zwrot bez podania przyczyny) masz 14dni od chwili zgłoszenia reklamacji, nie musisz jej uznawać, możesz odrzucić jak masz powód, możesz naprawić. Ale dopytaj kupującego czy On to widzi zwrot czy reklamację, istotna różnica.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

A sprawdzasz towar przed wysyłką?

oznacz moderatorów