Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co robicie w sytuacji pomyłek w wysyłce. Unowocześnienia w manager paczkomatu a konkretnie możliwość wygenerowania niezliczonej ilości etykiet wprowadziły mnie w błąd Z automatu wydrukowałam i nakleiłam dwie etykiety nie sprawdzając adresu- zwykle sprawdzam. Przesyłka o wrt.150 zł poszła na inny adres. Klient mimo, że nie zamawiał odebrał przesyłki no bo darmowe...rozpakował Rozmawiała przez tel..ale jakoś zwleka ze zwrotem.
Co robicie w takiej sytacji/
Twój błąd i teraz sam musisz przekonać owego klienta o swojej pomyłce i poprosić o zwrot na swój koszt .
Zwrot ma gratis w Allegro kurier in post
@ulaabc Pomyłka przy wysyłce jest po Twojej stronie jednak nie zmienia to faktu, że towar jest Twoją własnością a 'kupujący' nie ma do niego żadnych praw.
Wezwij go do zwrotu na Twój koszt, wyznacz termin w którym oczekujesz odesłania oraz przypomnij mu, że jest coś takiego jak Art. 284 KK i w przypadku braku reakcji podejmiesz odpowiednie kroki.
@ulaabc za ,, darmowe ,, zwroty płacimy wszyscy . Stań na wysokości zadania dogadaj się z klientem i wyślij kuriera .To moje zdanie , a zrobisz jak uważasz .