anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient przyjmuje przesyłkę której nie zamawiał

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Co robicie w sytuacji pomyłek w wysyłce. Unowocześnienia w manager paczkomatu a konkretnie możliwość wygenerowania niezliczonej ilości etykiet wprowadziły mnie w błąd Z automatu wydrukowałam i nakleiłam dwie etykiety nie sprawdzając adresu- zwykle sprawdzam. Przesyłka o wrt.150 zł poszła na inny adres. Klient mimo, że nie zamawiał odebrał przesyłki no bo darmowe...rozpakował Rozmawiała przez tel..ale jakoś zwleka ze zwrotem.

Co robicie w takiej sytacji/

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mwmonety
#21 Demiurg#

Twój błąd i teraz sam musisz przekonać owego klienta o swojej pomyłce i poprosić o zwrot na swój koszt .

oznacz moderatorów

ulaabc
#9 Pomysłodawca#

Zwrot ma gratis  w Allegro kurier in post

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@ulaabc Pomyłka przy wysyłce jest po Twojej stronie jednak nie zmienia to faktu, że towar jest Twoją własnością a 'kupujący' nie ma do niego żadnych praw.
Wezwij go do zwrotu na Twój koszt, wyznacz termin w którym oczekujesz odesłania oraz przypomnij mu, że jest coś takiego jak Art. 284 KK i w przypadku braku reakcji podejmiesz odpowiednie kroki.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ulaabc za ,, darmowe ,, zwroty płacimy wszyscy . Stań na wysokości zadania dogadaj się z klientem i wyślij kuriera .To moje zdanie , a zrobisz jak uważasz .

oznacz moderatorów