Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z klientem który twierdzi że nie otrzymał paczki od kuriera InPost z zamawianym u mnie produktem, w śledzeniu paczki widnieje jako dostarczona. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Doprowadzić do potwierdzenia że otrzymał a jak nie to do tego żeby otrzymał, odpowiadasz do chwili dostarczenia jako sprzedający.
@Firma_Karwil Trzeba udowodnić klientowi, że otrzymał przesyłkę. Sam status w śledzeniu może być wynikiem błędu lub paczkę wydano innej osobie. Jeśli klient naprawdę nie otrzymał przesyłki, może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a to dla sprzedawcy może oznaczać spory kłopot. Jeśli dowodu nie będzie, lepiej wysłać towar ponownie lub oddać pieniądze.
@Firma_Karwil złóż reklamację do Inpostu! Zaraz. Otrzymasz potwierdzenie w tą lub w tamtą...
Czyli InPost gubi paczkę, zaznaczają jako dostarczona i umywają ręce w reklamacji odpiszą ze paczka dostarczona.
Mieliśmy podobną sytuację z DPD.Zadzwoniłam do klientki poprosiłam o numer do kuriera, który dostała w SMS. Zadzwoniłam do kuriera .Przesyłka się znalazła.
A jaka to była przesyłka InPost? Allegro Paczkomat Inpost? Allegro kurier InPost? - Za przesyłkę odpowiada nadawca - warto przestudiować regulamin Allegro i sprawdzić, kto jest nadawcą przesyłki.
@maxr01 warto przeczytać pierwszy post, tam są wszystkie odpowiedzi na twoje pytania.