Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient uzupełnił wniosek o zwrot z Ochrony kupujących allegro i na wiadomościach widnieje informacja od allegro ,że ,,Wniosek o rekompensatę z POK został zaakceptowany'' kupujący natomiast twierdzi, że nie otrzymał on żadnego przelewu i chce potwierdzenie, ale na moim koncie jak byk jest napisane ze jest -270 zł, co w tym wypadku moge zrobić, kupujący otrzymał przedmiot i zwrócono mu też pieniądze. Sprawa z 8 stycznia...
Vajtosking to już nie Twój problem . Do wypłaty odszkodowania zobowiązało się allegro i tam klient powinien zgłaszać problemy . Co możesz zrobić ? w tgej sytuacji wnioskować do klienta o zwrot przedmiotu ,który obecnie nie należy do niego .
@Vajtosking Jeśli kupujący chce otrzymać potwierdzenie przelewu z wypłaty w ramach Programu Ochrony Kupujących poproś go o kontakt bezpośrednio z nami przez ten formularz zgłoszeniowy.