anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient twierdzi ze nie otrzymał przelewu z POK a na moim koncie widnieje -270 zł

Vajtosking
#1 Nowicjusz#

Witam, klient uzupełnił wniosek o zwrot z Ochrony kupujących allegro i na wiadomościach widnieje informacja od allegro ,że ,,Wniosek o rekompensatę z POK został zaakceptowany'' kupujący natomiast twierdzi, że nie otrzymał on żadnego przelewu i chce potwierdzenie, ale na moim koncie jak byk jest napisane ze jest -270 zł, co w tym wypadku moge zrobić, kupujący otrzymał przedmiot i zwrócono mu też pieniądze. Sprawa z 8 stycznia...

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

Vajtosking to już nie Twój problem . Do wypłaty odszkodowania zobowiązało się allegro i tam klient powinien zgłaszać problemy . Co możesz zrobić ?  w tgej sytuacji wnioskować do klienta o zwrot przedmiotu ,który obecnie nie należy do niego .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Vajtosking Jeśli kupujący chce otrzymać potwierdzenie przelewu z wypłaty w ramach Programu Ochrony Kupujących poproś go o kontakt bezpośrednio z nami przez ten formularz zgłoszeniowy.

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów