Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
18 maja [edycja] złożył u nas zamówienie na rośliny rośliny, dotarły do niego nieuszkodzone i w takim samym stanie i formie jak na zdjęciach. Klient jednak nie był zadowolony więc zaproponowaliśmy mu rabat na kolejne zamówienie z którego również nie był zadowolony. W końcu zaproponowaliśmy mu zwrot 50% za pozycje które według klienta były zbyt małe. Klient porównywał je do roślin które mają 3 lata a nie 2 i z tego powodu był niezadowolony. Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy klient otworzył dyskusję i wystawił negatywny komentarz. Wcześniej jednak sam przyznał że po zwrocie środków będzie on zadowolony. Czy wystawiona opinia jest słuszna?
@SzkolkaRosliny subiektywna ocena klienta. Jeżeli uważasz, że godzi w twoje imię idź do sądu jak kandydat na prezydenta 😂
Pierwszy negatyw w miesiącu nie wlicza się w statystyki. Możesz też udzielić odpowiedzi, która spowoduje wyjaśnienie/podważenie oceny kupującego.
@SzkolkaRosliny w ocenę wystawioną sprzedającemu, możemy ingerować jedynie w określonych przypadkach - opisaliśmy je w tym artykule. W zgłoszonym przez Ciebie komentarzu, klient odnosi się do swoich odczuć względem transakcji - mogę zaproponować tutaj, abyście skontaktowali się z klientem i wyjaśnili z nim sytuację.
@Sa_nova gdzie w regulaminie allegro jest napisane, że kupujący ma opisywać w komentarzach swoje odczucia i uczucia?
Komentarz to nie psychiatria
cyt:
11.4
Ocena Sprzedającego jest subiektywną opinią Kupującego o przebiegu Transakcji i realizacji umowy przez Sprzedającego
Cześć, @RED. Cieszę się, że znalazłeś w Regulaminie odpowiedź na swoje pytanie.
@SzkolkaRosliny 😄 😄 😄 A było odrzucić reklamację skoro była bezzasadna 🙂
Oddasz kasę dostaniesz negatywa, odrzucisz reklamację dostaniesz negatywa, realia allegro 😄
Więc wiesz co robić na przyszłość 😄