Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowny Panie/Szanowna Pani,
28 października otrzymałem negatywną recenzję.
Klient stwierdził, że skuteczność mojego produktu nie była zadowalająca.
Jednak paczka została dostarczona dopiero 29 października.
Skąd mógł wiedzieć o skuteczności produktu, skoro nawet go nie otrzymał?
Jest to wysoce nieuzasadnione. Proszę o usunięcie tej recenzji.
Dziękuję za pomoc.
Numer zamówienia: 674a65b0-b095-11f0-a748-edd947b8ba2c
@ZCCYYDZ Kupujący ma taką możliwość. (ocenienia produktu przed dostarczeniem)
W sprawie usunięcia komentarza możesz napisać do nas przez formularz. Doradca zweryfikuje sprawę.
Pamiętaj jednak, że nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:
- w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
- za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
- za obsługę i kontakt ze sprzedającym
- gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.
Opinie i komentarze wystawione przez kupującego możemy też usunąć na podstawie wyroku sądu.
Wysyłam Ci artykuł, jak działają komentarze i opinie na Allegro.
https://help.allegro.com/sell/pl/c/jak-dzialaja-oceny-i-komentarze
Klient nie otrzymał towaru, a mimo to wystawił negatywną ocenę skuteczności produktu, co jest logicznie nieuzasadnione.
Recenzja ta nie ma podstaw faktycznych.
@ZCCYYDZ Kupujący ma możliwość edytowania komentarza. Możesz skontaktować się z nim w tej sprawie.
Kupujący ma możliwość edytowania komentarza. Możesz skontaktować się z nim w tej sprawie.
@N_Nitka28 a może zrobi to pracownik allegro - też ma taką możliwość,
podobnie może od razu usunąć taki wpis.
@N_Nitka28 przecież to jest jawna naruszenie regulaminu. Komentarz powinien dotyczyć przedmiotu a nie może jeśli pojawił się przed odbiorem paczki. Co jest z wami? Może choć raz zróbcie to co nakazuje logika i zwyczajnie usuńcie komentarz + zablokujcie kupującego. To nie chodzi o wasze gwiazdeczki i numerki, to prawdziwe pieniądze za które sprzedawca kupuje sobie chleb i płaci podatki!
Chciałbym podzielić się sytuacją, z którą obecnie mam do czynienia.
Podobnie jak wielu innych, próbowałem skontaktować się z kupującym, aby omówić i rozwiązać problem. Niestety, zgodnie z moimi przewidywaniami, klient odmówił usunięcia recenzji.
Co gorsza, z powodu tej recenzji mój sklep został objęty ograniczeniami przez system.
Podejrzewam, że może to być złośliwa recenzja zamieszczona celowo przez konkurencję.
Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia i wie, jak skutecznie rozwiązać ten problem, proszę o radę.
@ZCCYYDZ nałożona blokada nie ma związku z komentarzem.
Widzę, że otrzymałeś już informację w kwestii blokady konta w sprawie nr 55079935.