Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule. Kilkadziesiąt minut temu klient zamówił obudowę komputerową. Użyłem niewłaściwego cennika dostawy (gdzie był dostępny paczkomat) zamiast tylko kuriera, a klient "jak zwykle" nie może wytężyć umysłu i przewidzieć, że się obudowa wraz z opakowaniem fabrycznym (a nawet i bez) nie zmieści do paczkomatu a przecież wymiary obbudowy były dostępne na aukcji.
Co teraz zrobić? Jak wybrnąć z sytuacji tak aby statystyki nie poleciały za nie wysłanie paczkomatem? Można dodać po prostu list przewozowy kuriera np. DPD?
Doprawdy? wina kupującego a Ty nie potrafisz tego przewidzieć? skontaktuj się z kupującym i wyjaśnij sprawę, kupujący może anulować ale żeby wszystko wyszło dobrze to po informowaniu kupującego wyślij Mu odpowiednią metodą dostawy na własny koszt.
Poprosić klienta o anulowanie
Zwrócić kasę
Poprawić aukcję
Podesłać klientowi link do poprawionej aukcji
I niech kupi to samo raz jeszcze z dostawą kurier
LEFF jak zwykle w formie 😏.... Dostawa Panie była za 0zł. Po prostu wystawiam wszystko na jedno kopyto, jednym cennikiem bo wszystko zazwyczaj miesci się do paczkomatu, lub nawet biorą kuriera a tylko takie rzeczy jak obudowy i monitory nie wchodzą a ich jak mam to jedną na krzyż przeważnie.
@az1rael i tak właśnie zrobiłem. Zadzwoniłem do szanownego klienta, on anuluje i wystawie jeszcze raz
W przeciwieństwie do ciebie!!!
@Skill_Player Akurat tutaj ma rację. Klient nie jest od przewidywania, że sobie źle ustawiłeś cennik.
Zadzwoń, wytłumacz i nadaj kurierem na swój koszt.
@Skill_Player Cześć. 🙂 Jeśli dodasz maskowany adres mejlowy kupującego (żebyśmy mogli otrzymać informację zwrotną od Przewoźnika odnośnie do statusu przesyłki), to przesyłka będzie poprawnie widoczna w systemie (jako nadana), a statusy będą się aktualizowały.
Pragnę wytłumaczyć niektórym 😉 😅, że przesyłka i tak była na mój koszt! Postanowiłem aby szybko sprzedać wziąć te kilkanaście zł transportu na swoją stronę no i obie obudowy (bo i drugą miałem) dzisiaj się sprzedały 🙂
@ko_alka niestety "spóźniłaś się" 😕 😉 ... Dogadałem się z klientem podczas rozmowy telefonicznej na ponowny zakup z opcją dostawy kurierem aczkolwiek tamtego chyba nie anulował - wysłał mi jakiegoś screana tylko. Chodziło chyba, że nie widzi gdzie ma anulować (nie wiem bo nie opisał a ja za bardzo też nie wiem jak to sie odbywa bo nigdy nie anulowałem zamówienia) i teraz w menedżerze inpost pokazuje mi się tamta dostawa paczkomatem mimo, że kasa za tamtą transakcję zwrócona jak i prowizja też.
@ko_alka jak to naprawić aby się nie pokazywało zamówienie?
@Skill_Player Wystarczy, że złożysz wniosek o rabat transakcyjny za sprzedaż, która się nie odbyła. 🙂 Wtedy zamówienie nie będzie się liczyło do Twoich statystyk.
@ko_alka chodzi o to, że zamówienie wyświetla się mimo zwrotu kasy za transakcję w wysyłką paczkomatem i prowizji w menedżerze paczek inpost jako do wysłania, coś takiego :
@Skill_Player Społeczność na Gadane podzieliła się kiedyś sposobami na usunięcie przesyłki z Managera. Sprawdź ten wątek: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-sprzedawc%C3%B3w/inpost-allegro-smart-jak-usun%C4%85%C4%.... Manager Paczek InPost to narzędzie zewnętrzne, zatem jeśli ten sposób się nie sprawdzi, to najlepiej skontaktuj się z InPost.
@ko_alka dzięki za pomoc problem w też w tym, że zniknął odnośnik do dodawania numeru listu przewozowego, tak to wygląda: 🤣
@Skill_Player W takim razie musisz dopytać InPost o usunięcie tej przesyłki z Managera
@ko_alka z łaski swojej zobacz jeszcze na to:
Właśnie mi zniknął odnośnik aby dodać list przewozowy do wysyłki DPD! Przesyłka nadana i nie mogę dodać numeru listu (żeby nie było, nic tu nie wycinałem! 😂)
Już nie wiem czy to u mnie coś jest nie tak na kompie (ale na dwóch przeglądarkach jest tak samo) czy u Was coś się kaszani?
Chodzi o inne zamówienie ofc z dzisiaj 🙂
@Skill_Player Możesz dodać numery za pomocą przycisku [akcje] -> [numery przesyłek]:
Jeśli nie widzisz ikony do dodawania numeru przesyłek, to wyczyść pliki cookies lub sprawdź sytuację w innej przeglądarce. Jeśli ikona nie wróci, to prześlij mi zrzut ekranu całej strony (z adresem URL, datą i godziną). Przekażę to do Działu Technicznego.
@Skill_Player Dodanie wykorzystanego numeru (zrealizowana dostawa) może wpłynąć na naliczony zwrot prowizji. Najlepiej poproś InPost o pomoc w usunięciu tej paczki z Managera.