anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zamówił, status anulowane, potwierdzenie płatności PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
avowal
#8 Zapaleniec#

Klient zrobił zakupy na mojej aukcji przez P24. Status płatności u mnie był u mnie rozpoczęty. Trwało to 30 godz potem klient po kontakcie ze mną anulował. I ponownie płatność tym razem PayU. U mnie jest status anulowane. A u klienta opłacone. I przysłał potwierdzenie na maila płatności. W temacie jest PayU. Nr konta odbiorcy jest inny niż mój. Czy środki przyjdą i mam realizować zamówienie czy czekać? Co z pkt za nie nadanie przesyłki i opóźnienia w terminie czy dostanę pkt karne? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
konto zamknięte
Nie dotyczy

@avowal poczekaj aż będziesz miał przy zamówieniu zielony napis „Opłacone”. Dopiero wtedy wysyłaj. Czas wysyłki jest liczony od chwili opłacenia zamówienia.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Czekaj. Sprawdź wpłaty na Allegro. Jak klient zapłacił - to będziesz miał wpłatę - to chyba logiczne.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
avowal
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Klient się upiera, że środki powinny być bo pobrali mu z konta. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@avowal z konta mogli pobrać mu pieniądze, ale płatność nie przeszła. Jezeli tak się stało, to pieniądze wrócą do niego na konto w ciągu kilku dni. 

oznacz moderatorów