Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zrobił zakupy na mojej aukcji przez P24. Status płatności u mnie był u mnie rozpoczęty. Trwało to 30 godz potem klient po kontakcie ze mną anulował. I ponownie płatność tym razem PayU. U mnie jest status anulowane. A u klienta opłacone. I przysłał potwierdzenie na maila płatności. W temacie jest PayU. Nr konta odbiorcy jest inny niż mój. Czy środki przyjdą i mam realizować zamówienie czy czekać? Co z pkt za nie nadanie przesyłki i opóźnienia w terminie czy dostanę pkt karne?
@avowal poczekaj aż będziesz miał przy zamówieniu zielony napis „Opłacone”. Dopiero wtedy wysyłaj. Czas wysyłki jest liczony od chwili opłacenia zamówienia.
Czekaj. Sprawdź wpłaty na Allegro. Jak klient zapłacił - to będziesz miał wpłatę - to chyba logiczne.
@avowal Środki muszą być tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/
Dziękuję. Klient się upiera, że środki powinny być bo pobrali mu z konta.
@avowal z konta mogli pobrać mu pieniądze, ale płatność nie przeszła. Jezeli tak się stało, to pieniądze wrócą do niego na konto w ciągu kilku dni.