anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zapłacił po 2 tygodniach a ja już dostałem rabat transakcyjny

yacek_of_today
#7 Wielbiciel#

Witam

 

Klient zamówił towar, ale przez 2 tygodnie nie zapłacił, zgłosiłem zwrot prowizji i ją otrzymałem. Po kilku dniach klient zapłacił. Chcę zwrócić prowizję. Login klienta Jasooon.

 

Pozdrawiam

 

Jacek

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Allegro nie przewidziało, że ktoś będzie chciał to zrobić i nie informuje, jak to zrobić. Zapytaj przez formularz, jak tego dokonać, aby księgowo się wszystko zgadzało; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@xyz96 Hm.. A kiedyś nie było jakiejś informacji, co zrobić w takim przypadku..? Tak mi się jakoś kojarzy, że podczas wystepowania o ZP była informacja..bodajże z linkiem..

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Przecież Allegro samo z siebie pamiętać o prowizji, mają na jej uzyskanie 45 dni, po tym terminie nie zostaje ona już przyznana, przy zamówieniu muszą kliknąć w guziczek i zaznaczyć wszystko 🤣

oznacz moderatorów

yacek_of_today
#7 Wielbiciel#

Dzięki, wiadomość wysłana przez formularz. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@yacek_of_today  jak zwrócili prowizję, to ja bym to tak zostawił, a ile jest sytuacji, że człowiek zapomni i przepadnie. Oni i tak wyjdą na swoje 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów