Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient zamówił towar, ale przez 2 tygodnie nie zapłacił, zgłosiłem zwrot prowizji i ją otrzymałem. Po kilku dniach klient zapłacił. Chcę zwrócić prowizję. Login klienta Jasooon.
Pozdrawiam
Jacek
Allegro nie przewidziało, że ktoś będzie chciał to zrobić i nie informuje, jak to zrobić. Zapytaj przez formularz, jak tego dokonać, aby księgowo się wszystko zgadzało; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
@xyz96 Hm.. A kiedyś nie było jakiejś informacji, co zrobić w takim przypadku..? Tak mi się jakoś kojarzy, że podczas wystepowania o ZP była informacja..bodajże z linkiem..
Przecież Allegro samo z siebie pamiętać o prowizji, mają na jej uzyskanie 45 dni, po tym terminie nie zostaje ona już przyznana, przy zamówieniu muszą kliknąć w guziczek i zaznaczyć wszystko 🤣
Dzięki, wiadomość wysłana przez formularz. Pozdrawiam
@yacek_of_today jak zwrócili prowizję, to ja bym to tak zostawił, a ile jest sytuacji, że człowiek zapomni i przepadnie. Oni i tak wyjdą na swoje 🙂