Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient kupił produkt, zwrócił go w prawie ostatni dzień możliwości, wcześniej pytając czy może odfoliowany produkt zwrócić. Odpowiedziałem, że nie ma problemu o ile nie jest uszkodzony. Klient towar zwrócił, paczka była cała, książka rozpakowana z oryginalnej folii lecz zafoliowana w domowy sposób stretchem. Pod stretchem okazało się, że ksiązka jest mocno poobijana. Nie przyjąłem zwrotu, gdyż jest to album za ponad 100 zł i nikt nie będzie chciał takiego kupić. Poinformowałem, wysłałem zdjęcia lecz klient zwala na mnie, że on zwracał cały i go nie interesuje, że jest uszkodzony i chce całość kwoty. Zastanawiał się czy go jednak nie wziąć z powrotem ale 10,95 za przesyłkę go przerosło i nadal upiera się, że to pewnie ja go zniszczyłem. Wyjaśniłem w kulturalny sposób, że jeśli klient go nie chce to zwracam 70% wartości zakupu i postaram się taki uszkodzony album gdzieś sprzedać. Pieniądze zwróciłem, a klient uznał, że zgłasza oszustwo. Czy coś można w tej sprawie jeszcze zrobić?
@3telniaPoznan Podstawowa sprawa jest taka, że jako przedsiębiorca nie masz prawa odmówić przyjęcia zwrotu (poza drobnymi wyjątkami ale nie mają one tu zastosowania)
Masz prawo obniżyć zwracaną kwotę o utratę wartości - jeśli taka faktycznie nastąpiła to nie masz się czego obawiać, nie ma tu żadnego oszustwa.
Tak też zrobiłem,
Najwyżej Ci walnie negatywa. Oszustwo niech udowadnia w sądzie.
Czy coś można w tej sprawie jeszcze zrobić?
Wg mnie nie ma już potrzeby. Zdjęcia książki masz!