Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił towar, opłacił go, po czym anulował transakcję, po chwili zadzwonił że jednak przez pomyłkę zakup anulował.
Wszystko miało miejsce wieczorem w piątek, środki z allegro jeszcze nie wpłynęło na moje konto.
Czy jest gdzieś funkcja kasacji anulowania? Klient nie może tego namierzyć, ja też tego nie widzę u siebie w opcjach.
Aby klient mógł ponownie kupić towar, muszę zwrócić mu pieniądze, a one nie zostały jeszcze zaksięgowane na moim koncie.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Na twoim koncie czy koncie AF? dlaczego kupujący nie może kupić powtórnie bez zwrotu środków?
zamykam temat, nie wiedziałem o istnieniu AF. widzę że płatność została cofnięta z automatu.
Dziękuję za pomoc
Tak jak płaci to ty masz środki tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/😂
@SUGA-store Po anulowaniu klient musi kupić to samo ponownie.