anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Numer kierunkowy telefonu +34

janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,Klientka podała numer kierunkowy +34 (Hiszpania). Manager paczek ma domyślnie wpisany numer +48. Czy klientka musi podać numer kierunkowy polski, czy istnieje inna możliwość nadania paczki kurierem? Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

InPost
Ekspert InPost

@janeana 

Aby Klientka została właściwie poinformowana powinna podać poprawne dane kontaktowe.

Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl. Przedstawimy możliwe rozwiązania.

W zgłoszeniu prosimy o informacje, czy etykieta została już utworzona oraz jaką usługę wybrał Klient.

Np.

Dla przesyłki kurierskiej, która została nadana z błędnymi danymi możemy zaproponować podanie numeru do kuriera w dniu doręczenia lub poprosić oddział o kontakt kuriera przed doręczeniem.

Jeśli etykieta nie została jeszcze utworzona, najlepiej zacząć proces od nowa, pamiętając o podaniu poprawnego numeru telefonu. 

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Problem został rozwiązany, ponieważ klientka podała mi inny numer telefonu z polskim prefiksem, który zmieniłam w managerze przesyłek z domyślnie wyświetlającego się, na ten podany przez klientkę.

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Witam serdecznie,

Wysłałam wiadomość na podany przez Państwa adres pomoc@inpost.pl i uzyskałam taką odpowiedź:

"Uprzejmie informuje, że do przesyłek nie powinny zostać przypisane zagraniczne numery.

Firma InPost obsługuje wyłącznie polskie numery. Do przesyłki zawsze zostanie przypisane 9 cyfr. Uprzejmie informuje, że prawdopodobnie dane kontakt dla przesyłki zostały błędne przypisane. Jeśli adres doręczenia jest prawidłowy, przesyłki powinny zostać prawidłowo doręczone."

Pragnę w tym miejscu nadmienić, iż podałam szczegółowe dane, tzn:

1. numery przesyłek:

Przesyłka 26.11.2021:
401471076151610125034679
 
Przesyłka 27.11.2021:
401471966138500116325581
 

2. podane pierwotnie przez klientów numery telefonów z zagranicznym prefiksem oraz nowe numery telefonów, uzyskane w toku korespondencji z klientami - z polskim prefiksem (te numery polskich operatorów sieci komórkowych wpisałam w programie Manager przesyłek i wydrukowałam na etykietach).

Nie rozumiem, czy kurierzy dysponują innymi numerami telefonów do klientów niż te, które są wydrukowane na etykietach? Czy po prostu pracownik InPost nie zapoznał się z tematem?

Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@janeana  😆 do InPost napisałaś po zmianie numerów na etykiecie czy przed zmianą?

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Po zmianie i wydrukowaniu etykiet ze zmienionymi numerami na numery polskich operatorów

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@janeana  jak podałaś polskie numery to spokojnie na etykietach są poprawne dane. Przesyłka powinna być skutecznie dostarczona.

oznacz moderatorów

janeana
#11 Animator#

Bardzo Ci dziękuję, uspokoiłeś mnie, bo już nie wiedziałam, co mam robić.

Pozdrawiam serdecznie niedzielnie

oznacz moderatorów