Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,Klientka podała numer kierunkowy +34 (Hiszpania). Manager paczek ma domyślnie wpisany numer +48. Czy klientka musi podać numer kierunkowy polski, czy istnieje inna możliwość nadania paczki kurierem? Bardzo proszę o pomoc.
Aby Klientka została właściwie poinformowana powinna podać poprawne dane kontaktowe.
Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając zgłoszenie na adres pomoc@inpost.pl. Przedstawimy możliwe rozwiązania.
W zgłoszeniu prosimy o informacje, czy etykieta została już utworzona oraz jaką usługę wybrał Klient.
Np.
Dla przesyłki kurierskiej, która została nadana z błędnymi danymi możemy zaproponować podanie numeru do kuriera w dniu doręczenia lub poprosić oddział o kontakt kuriera przed doręczeniem.
Jeśli etykieta nie została jeszcze utworzona, najlepiej zacząć proces od nowa, pamiętając o podaniu poprawnego numeru telefonu.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Problem został rozwiązany, ponieważ klientka podała mi inny numer telefonu z polskim prefiksem, który zmieniłam w managerze przesyłek z domyślnie wyświetlającego się, na ten podany przez klientkę.
Witam serdecznie,
Wysłałam wiadomość na podany przez Państwa adres pomoc@inpost.pl i uzyskałam taką odpowiedź:
"Uprzejmie informuje, że do przesyłek nie powinny zostać przypisane zagraniczne numery.
Firma InPost obsługuje wyłącznie polskie numery. Do przesyłki zawsze zostanie przypisane 9 cyfr. Uprzejmie informuje, że prawdopodobnie dane kontakt dla przesyłki zostały błędne przypisane. Jeśli adres doręczenia jest prawidłowy, przesyłki powinny zostać prawidłowo doręczone."
Pragnę w tym miejscu nadmienić, iż podałam szczegółowe dane, tzn:
1. numery przesyłek:
2. podane pierwotnie przez klientów numery telefonów z zagranicznym prefiksem oraz nowe numery telefonów, uzyskane w toku korespondencji z klientami - z polskim prefiksem (te numery polskich operatorów sieci komórkowych wpisałam w programie Manager przesyłek i wydrukowałam na etykietach).
Nie rozumiem, czy kurierzy dysponują innymi numerami telefonów do klientów niż te, które są wydrukowane na etykietach? Czy po prostu pracownik InPost nie zapoznał się z tematem?
Proszę o pomoc
@janeana 😆 do InPost napisałaś po zmianie numerów na etykiecie czy przed zmianą?
Po zmianie i wydrukowaniu etykiet ze zmienionymi numerami na numery polskich operatorów
@janeana jak podałaś polskie numery to spokojnie na etykietach są poprawne dane. Przesyłka powinna być skutecznie dostarczona.
Bardzo Ci dziękuję, uspokoiłeś mnie, bo już nie wiedziałam, co mam robić.
Pozdrawiam serdecznie niedzielnie