Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Otrzymaliśmy wczoraj zwrot od klienta. W paczce jest produkt nie zakupiony u nas.
Logicznie myśląc klient pomylił kody zwrotu na paczkach, zatem aby otrzymać zwrot pieniędzy musi nam przesłać produkty jakie u nas zakupił.
Uważam, że najlepiej byłoby gdyby klient wygenerował etykiety nadania na paczkomat będący najbliżej nas, abyśmy mogli wysłać paczkę do właściwego sprzedającego. I sprzedawca, który otrzymał nasz towar mógłby też taką etykietę otrzymać od kupującego. Wówczas nastąpiłaby zamiana towarów i sprawa byłaby rozwiązana.
Jednak to będzie wiązało się z opłaceniem przez kupującego kosztów przesyłki za swoją pomyłkę.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
@CarpolSklep jak masz ochotę się bawić, pamiętaj że masz w tej układance trzy osoby i coś może pójść nie tak? jak bym odmówił przyjęcie zwrotu z uzasadnieniem i poprosił o odebranie nie Twojego towaru 🙂
Kontaktowałeś się z klientem, może kurier pomieszał paczki, pierw zlokalizujcie co się stało !
@CarpolSklep podejrzewam że kupujący robi wałek pt wysłałem to co kupiłem oddaj kasę a jak nie to protect na twój koszt. Masz nagrania z odpakowania? MAsz 7 dni na złożenie u przewoźnika reklamacji więc szybko ustal czy trafiłeś na patokupującego czy tylko na nieogarniętego co się pomylił
Niekoniecznie klient. Te etykiety przykleja kurier na samochodzie. Jak ma kilka paczek naraz to ups... A jak jeszcze niektórzy numeru zwrotu na paczce nie umieszczają....
Już wiemy, że to kupujący się pomylił. 🙂
Sprawa jest w toku. 🙂
Niech odeśle na własny koszt to jego pomyłka.
pomyłki bolą najczęściej mylącego się portfel więc on ma problem a nie ty