Klient zwrócił nie ten produkt

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Otrzymaliśmy wczoraj zwrot od klienta. W paczce jest produkt nie zakupiony u nas.
Logicznie myśląc klient pomylił kody zwrotu na paczkach, zatem aby otrzymać zwrot pieniędzy musi nam przesłać produkty jakie u nas zakupił.
Uważam, że najlepiej byłoby gdyby klient wygenerował etykiety nadania na paczkomat będący najbliżej nas, abyśmy mogli wysłać paczkę do właściwego sprzedającego. I sprzedawca, który otrzymał nasz towar mógłby też taką etykietę otrzymać od kupującego. Wówczas nastąpiłaby zamiana towarów i sprawa byłaby rozwiązana.
Jednak to będzie wiązało się z opłaceniem przez kupującego kosztów przesyłki za swoją pomyłkę.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CarpolSklep jak masz ochotę się bawić, pamiętaj że masz w tej układance trzy osoby i coś może pójść nie tak? jak bym odmówił przyjęcie zwrotu z uzasadnieniem i poprosił o odebranie nie Twojego towaru 🙂
Kontaktowałeś się z klientem, może kurier pomieszał paczki, pierw zlokalizujcie co się stało !
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@CarpolSklep podejrzewam że kupujący robi wałek pt wysłałem to co kupiłem oddaj kasę a jak nie to protect na twój koszt. Masz nagrania z odpakowania? MAsz 7 dni na złożenie u przewoźnika reklamacji więc szybko ustal czy trafiłeś na patokupującego czy tylko na nieogarniętego co się pomylił

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niekoniecznie klient. Te etykiety przykleja kurier na samochodzie. Jak ma kilka paczek naraz to ups... A jak jeszcze niektórzy numeru zwrotu na paczce nie umieszczają....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już wiemy, że to kupujący się pomylił. 🙂
Sprawa jest w toku. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niech odeśle na własny koszt to jego pomyłka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pomyłki bolą najczęściej mylącego się portfel więc on ma problem a nie ty