Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć mam dość nie typową sprawę, klient zgłosił zwrot przesyłki z uwagi na rzekome opóźnienie w dostawie przesyłki....
Zamówienie złożył 19.06, paczka trafiła do paczkomatu 20.06 (zgodnie z informacją na stronie produktu dostawa dla Inpost jest kolejnego dnia - wysyłka do godziny 16:00, wysłane zostaną tego samego dnia - i tak też się stało..
Z kolei drugą kwestią jest to że klienci od czasu wprowadzenia Allegro One sugerują się często dostawą tego samego dnia ale już nie doczytają jakich form wysyłki ta opcja jest możliwa.
Co w danej sytuacji zrobić? Odmówić przyjęcia zwrotu czy jak?
@taczer55 zwrot - odstąpienie, musisz przyjąć a to jaki powód nie ma różnicy 😄
Nie odmówić, ma prawo do zwrotu i nic z tym nie zrobisz. Powód może wpisać jakikolwiek.