Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupil przedmiot oraz wykupil dodatkowa gwarancje Allegro. Teraz chce zwrocic przedmiot - pyta sie co ma zrobic aby dostal tez zwrot za gwarancje z ktorej nie skorzystal. Klient zwraca produkt praktycznie od razu po otrzymaniu zamowienia.
Czy powinien zglosic gdzies takze zwrot dodatkowej gwarancji? Klient chce kupic ponownie inny model tego produkty i takze wykupic gwarancje dodatkowa allegro.
Zgłasza tam gdzie ma dodatkowe ubezpieczenie.https://allegro.pl/zobacz/allegro-care#rozmyslilem-sie-i-chcialbym-zrezygnowac-z-ubezpieczenia-w-jak...
@Zelmer_Official napisz klientowi że wszystko ma w umowie 😄
Najszybciej zrobisz to na swoim koncie Allegro w zakładce “Moje ubezpieczenia”.
Do dyspozycji masz też wszystkie kanały obsługi Allegro. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielem, ERGO Hestią:
- telefonicznie 58 558 77 33,
- e-mail: obsluga.allegro@ergohestia.pl,
- listownie: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot.
Zwrot składki za ubezpieczenie otrzymasz w takim samym trybie, w jakim została przez Ciebie opłacona, a jeśli to nie będzie możliwe, w inny ustalony z Tobą sposób.