Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka wczoraj kupiła u nas na raty przedmiot, ale ja w międzyczasie dokonałem drobnej zmiany w ofercie. Nie wiedziałem, że to będzie kolidować i teraz ma problem z zakupem u nas przedmiotu, bo allegro nie chce tego zaakceptować. Można coś na to poradzić?
@Ahoj-Serwis Po zmianie oferty do zakupu ratalnego nie dojdzie i nie wiąże się to dla klientki z żadnymi konsekwencjami, zakup ratalny po kilku dniach zostanie anulowany. Niech klientka ponownie dokona zakupu na raty w poprawionej ofercie, wtedy zakup najprawdopodobniej zostanie sfinalizowany.
Dziękuję, widzę, że ta pani tak właśnie zrobiła.
popros klientke o anulowanie tamtego zamowienia wtedy ty wystapisz o zwrot prowizji a klientka zamowi ponownie po wprowadzonych zmianach i wystapi o raty ponownie. najszybciej i najbezpieczniej.
Dziękuję. 🙂
@Ahoj-Serwis Klientka nie musi i nawet nie ma możliwości niczego anulować, do zawarcia umowy sprzedaży nie doszło. Prowizja nie została naliczona.
ale status u sprzedawcy zapewne jest w zamowieniach z opisem nieoplacone, dlatego jezeli obydwie strony szukaja porozumienia to jest to najszybsze rozwiazanie. jest to blad nie z winy sprzedawcy ani klientki wiec najlepiej sie dogadac i zawrzec tranzakcje prawidlowo. @xyz96 trzeba pamietac ze i sprzedawca i klient to ludzie ktorzy sa w stanie sie zazwyczaj dogadac w szczegolnosci jezeli obydwóm stronom na tym zalezy
Faktycznie tak jest, bo widzę, że płatność została zrealizowana.
no to jezeli zostala zrealizowana to klientka zostala pozytywnie rozpatrzona w zakupie ratalnym