anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka nie chce odesłać mi produktu mimo że dokonałam zwrotu środków Gdzie mogę to zgłosić?

ButikAnnaKato
#7 Wielbiciel

Klientka nie chce mi zwrócić odesłać produktu mimo, że zwroculam jej pieniądze bo zgłosiła reklamację. Wysłałam do niej informację SMS ale bez rezultatu. Gdzie mogę to zglosić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:35386082
#16 Inspirator

Napisz do Pani, że to przywłaszczenie i jeżeli nie odeśle przedmiotu to pójdziesz na Policję.
Następnym razem nie płać, dopóki nie dostaniesz przedmiotu, ani zwrotu (odstąpienie od umowy) ani uznanej reklamacji (chyba, że w reklamacji przedmiotu nie potrzebujesz).

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

przypadku reklamacji z tytułu rękojmi, to na sprzedawcy spoczywa obowiązek odebrania towaru na swój koszt, jeśli żądala naprawy lub wymiany.

oznacz moderatorów