anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klientka nie odebrała przesyłki

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

mam problem taki, a mianowicie wczoraj nadawałam przesyłkę Allegro One Box i przesyłka wróciła do nas z powrotem w dniu dzisiejszym. Po rozmowie z klientką pani twierdzi,że nie dostała żadnych powiadomień na maila ani na sms.

Co zrobić w takiej sytuacji?

Jak złożyć reklamację?

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@dor-chem  nie , to inna przyczyna , nie możliwe ,żeby bez powodu przesyłka wróciłą do Ciebie dobę po nadaniu , podaj jej numer  zerknie 

oznacz moderatorów

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

000085D6E506

oznacz moderatorów

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

00085D6E506

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@dor-chem Sprawdzamy co się stało. Wyślemy do Ciebie maila w tej sprawie.

oznacz moderatorów

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

A jak długo się czeka na takie sprawdzenie ?

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Allegro One wraz z produktyzacją to projekty które cieszą oko i napawają dumą

oznacz moderatorów

dor-chem
#9 Pomysłodawca#

Do tej pory nie mam odpowiedzi 😞

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dor-chem przepraszam za tę sytuację, już wyjaśniam Twoją sprawę. Gdy tylko zdobędę informacje dla Ciebie, wrócę tutaj z wyjaśnieniem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dor-chem dostałam już potwierdzenie, że wciąż czekamy na wyjaśnienie Twojej sprawy z oddziału realizującego tę przesyłkę. Oczywiście w takiej sytuacji możesz złożyć reklamację na tę przesyłkę przez ten formularz reklamacyjny.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów