Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam problem taki, a mianowicie wczoraj nadawałam przesyłkę Allegro One Box i przesyłka wróciła do nas z powrotem w dniu dzisiejszym. Po rozmowie z klientką pani twierdzi,że nie dostała żadnych powiadomień na maila ani na sms.
Co zrobić w takiej sytuacji?
Jak złożyć reklamację?
@dor-chem nie , to inna przyczyna , nie możliwe ,żeby bez powodu przesyłka wróciłą do Ciebie dobę po nadaniu , podaj jej numer Allegro_One zerknie
000085D6E506
00085D6E506
@dor-chem Sprawdzamy co się stało. Wyślemy do Ciebie maila w tej sprawie.
A jak długo się czeka na takie sprawdzenie ?
Allegro One wraz z produktyzacją to projekty które cieszą oko i napawają dumą
Do tej pory nie mam odpowiedzi 😞
@dor-chem przepraszam za tę sytuację, już wyjaśniam Twoją sprawę. Gdy tylko zdobędę informacje dla Ciebie, wrócę tutaj z wyjaśnieniem.
@dor-chem dostałam już potwierdzenie, że wciąż czekamy na wyjaśnienie Twojej sprawy z oddziału realizującego tę przesyłkę. Oczywiście w takiej sytuacji możesz złożyć reklamację na tę przesyłkę przez ten formularz reklamacyjny.