Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Mam sytuacje gdzie klientka nie zaplacila za towar. Wybrala opcje platnosci za pobraniem, kurier oplaty nie pobral (nie dostal info, ze mial pobrac oplate) i teraz klientka nie odpowiada na proby kontaktu z nia.
Allegro wyslalao powiadomienie do klientki z prosba o zaplate, ale prawdopodobnie tez bedzie to olane. Co zrobic w takiej sytuacji`? Czy mial ktos podobna historie?
Pozdrawiam
@ebuy24_pl Wyslij emailem oraz pocztą przedsadowe wezwanie do zapłaty , daj termin na zapłatę np 7 dni i napisz że po tym terminie zgłaszasz na policję. Po czym zgłoś.
ps Po co udostępniasz pobraniówki???
Dzieki za odpowiedz,
Sprzedaje meble wiec wiele osob woli taka forme platnosci w wypadku jakis uszkodzen itp
Dzieki za rade!
@ebuy24_pl To Twoja wina, że nie zleciłeś kurierowi pobrania. Teraz wyślij klientce wezwanie do zapłaty, lub podstaw własnego kuriera po obiór nieopłaconego i błędnie nadanego towaru. Jeśli mimo to nie zapłaci i nie udostępni kurierowi możliwości odbioru, możesz zgłosić sprawę na policję.
Niestety już po fakcie. Wpisz na czarną listę i zgłoś do allegro. Przez przypadek kiedyś dwa zestawy mebli tak puściliśmy, klient oczywiście tak tak zapłacimy. Nie zapłacili. Chcieliśmy odebrać meble, również tak tak oddamy. Nie oddali. Po prostu złodzieje to są.
@ebuy24_pl Co oznacza "kurier oplaty nie pobral (nie dostal info, ze mial pobrac oplate)" To wasz kurier? Przecież wina jest kuriera a nie klientki, Kurier jeśli miał dostawę za pobraniem, bierze kasę od odbiorcy a wy od kuriera więc kurier powinien próbować odzyskać od odbiorcy a wy od kuriera.
Nie rozumiem procedury dochodzenia należności??? Może klientka zapłaciła kurierowi a wy chcecie od klientki drugi raz kasę?