Klientka twierdzi,że paczka nie doszła na czas

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Pisałam email,ale nie dostałam odpowiedź,więc piszę tu. Klientka zamówiła towar w czwartek 28.08 ok.godziny 23. W sobotę 30.07 pakowałam jej towar, dzwoniłam wówczas do Niej dopytując o kolor worków. Pani wybrała, paczka okolo 18 została nadana.
Nr aukcji: 11899191103
Klientka żąda zwrotu, podając powód "paczka nie dotarła na czas". Czy nam obowiązek zwrócić pieniądze? Kto wówczas pokryje koszty zwrotu towarów?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalya_sklep przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Kupująca może w ciągu 14 dni od zakupu odstąpić od umowy. W takiej sytuacji kupująca w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia powinna wysłać do Ciebie zwracany przedmiot, a Ty powinnaś zwrócić jej wpłatę (za produkt oraz najtańszy koszt wysyłki w ofercie). W tym przypadku, ponieważ zamówienie było Smart! kupująca ma zagwarantowany bezpłatny zwrot.
Możesz wstrzymać się ze zwrotem wpłaty do czasu otrzymania przesyłki od kupującej.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalya_sklep tak jak widzisz pod odpowiedzi moderatora
allegro ma gdzieś działanie własnych usług
kupujący został wprowadzony w błąd przewidywanym przez allegro czasem wysyłki
oraz działaniem usług wysyłek allegrowych
winą obarcza Ciebie, a serwis twierdzi, że nic się nie stało
podaj kupującemu regulaminy allegro odnośnie czasów wysyłki i działania kuriera
i przekieruj jego niezadowolenie do podmiotów, które stworzyły problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro szybko odpowiada to fakt, ale jak widać bardziej ceni kupujących, niż sprzedających. Wiadomo kogo więcej...
Pieniądze Klientce zwróciłam, bo muszę. Choć odesłała towar bez jakichkolwiek dokumentów...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dalya_sklep
"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin."
Tymczasem zamiast nadać przesyłkę zgodnie z deklaracją (w piątek) - umieściłaś ją w paczkomacie dopiero w sobotę wieczorem, a przesyłka wyruszyła w drogę do Adresata w poniedziałek ?