Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Pisałam email,ale nie dostałam odpowiedź,więc piszę tu. Klientka zamówiła towar w czwartek 28.08 ok.godziny 23. W sobotę 30.07 pakowałam jej towar, dzwoniłam wówczas do Niej dopytując o kolor worków. Pani wybrała, paczka okolo 18 została nadana.
Nr aukcji: 11899191103
Klientka żąda zwrotu, podając powód "paczka nie dotarła na czas". Czy nam obowiązek zwrócić pieniądze? Kto wówczas pokryje koszty zwrotu towarów?
@Dalya_sklep przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Kupująca może w ciągu 14 dni od zakupu odstąpić od umowy. W takiej sytuacji kupująca w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia powinna wysłać do Ciebie zwracany przedmiot, a Ty powinnaś zwrócić jej wpłatę (za produkt oraz najtańszy koszt wysyłki w ofercie). W tym przypadku, ponieważ zamówienie było Smart! kupująca ma zagwarantowany bezpłatny zwrot.
Możesz wstrzymać się ze zwrotem wpłaty do czasu otrzymania przesyłki od kupującej.
@Dalya_sklep tak jak widzisz pod odpowiedzi moderatora
allegro ma gdzieś działanie własnych usług
kupujący został wprowadzony w błąd przewidywanym przez allegro czasem wysyłki
oraz działaniem usług wysyłek allegrowych
winą obarcza Ciebie, a serwis twierdzi, że nic się nie stało
podaj kupującemu regulaminy allegro odnośnie czasów wysyłki i działania kuriera
i przekieruj jego niezadowolenie do podmiotów, które stworzyły problem
Allegro szybko odpowiada to fakt, ale jak widać bardziej ceni kupujących, niż sprzedających. Wiadomo kogo więcej...
Pieniądze Klientce zwróciłam, bo muszę. Choć odesłała towar bez jakichkolwiek dokumentów...
@Dalya_sklep
"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin."
Tymczasem zamiast nadać przesyłkę zgodnie z deklaracją (w piątek) - umieściłaś ją w paczkomacie dopiero w sobotę wieczorem, a przesyłka wyruszyła w drogę do Adresata w poniedziałek ?