anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka twierdzi,że paczka nie doszła na czas

Dalya_sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Pisałam email,ale nie dostałam odpowiedź,więc piszę tu. Klientka zamówiła towar w czwartek 28.08 ok.godziny 23. W sobotę 30.07 pakowałam jej towar, dzwoniłam wówczas do Niej dopytując o kolor worków. Pani wybrała, paczka okolo 18 została nadana. 

 

Nr aukcji: 11899191103

 

Klientka żąda zwrotu, podając powód "paczka nie dotarła na czas". Czy nam obowiązek zwrócić pieniądze? Kto wówczas pokryje koszty zwrotu towarów?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dalya_sklep przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Kupująca może w ciągu 14 dni od zakupu odstąpić od umowy. W takiej sytuacji kupująca w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia powinna wysłać do Ciebie zwracany przedmiot, a Ty powinnaś zwrócić jej wpłatę (za produkt oraz najtańszy koszt wysyłki w ofercie). W tym przypadku, ponieważ zamówienie było Smart! kupująca ma zagwarantowany bezpłatny zwrot.
Możesz wstrzymać się ze zwrotem wpłaty do czasu otrzymania przesyłki od kupującej. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Dalya_sklep tak jak widzisz pod odpowiedzi moderatora

allegro ma gdzieś działanie własnych usług

kupujący został wprowadzony w błąd przewidywanym przez allegro czasem wysyłki

oraz działaniem usług wysyłek allegrowych

winą obarcza Ciebie, a serwis twierdzi, że nic się nie stało

podaj kupującemu regulaminy allegro odnośnie czasów wysyłki i działania kuriera

i przekieruj jego niezadowolenie do podmiotów, które stworzyły problem

 

oznacz moderatorów

Dalya_sklep
#8 Zapaleniec#

Allegro szybko odpowiada to fakt, ale jak widać bardziej ceni kupujących, niż sprzedających. Wiadomo kogo więcej... 

 

Pieniądze Klientce zwróciłam, bo muszę. Choć odesłała towar bez jakichkolwiek dokumentów...

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Dalya_sklep 
"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin."

Tymczasem zamiast nadać przesyłkę zgodnie z deklaracją (w piątek) - umieściłaś ją w paczkomacie dopiero w sobotę wieczorem, a przesyłka wyruszyła w drogę do Adresata w poniedziałek ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów