Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprzedaję nowe rzeczy i każdą sukienkę przy sprzedaży na allegro plombuje tz. naklejam w widocznym miejscu etykietę z informacją "zerwanie etykiety powoduje brak możliwości zwrotu", bo są klienci którzy myślą że odhaczą imprezę i odeślą towar.
Klientka zgłosiła zwrot i dzisiaj dostałam sukienkę gdzie moja etykieta była odklejona i przyklejona w innym miejscu.
Jak mam zrobić żeby nie mieć problemów odmówić zwrotu pieniędzy, Jak się postępuje w takich przypadkach.
Będę wdzięczna za każdą odpowiedź
@Modnamamacorka Jak rozumiem zwróciła wykorzystując 14-dniowy termin na zwrot bez podania przyczyny? Zgodnie z przepisami może użyć rzeczy tak jakby to robiła w sklepie stacjonarnym, a tam nikt jej na imprezę pójść nie pozwoli. Możesz ocenić zużycie, ew zabrudzenia i koszty na doprowadzenie rzeczy do ponownej możliwości sprzedaży ( nie mogą być "z sufitu" ! musisz miec je logicznie wyliczone) i taki koszt potrącić ze zwrotu pieniędzy dla Kupującej
@Modnamamacorka Nie masz prawa odmawiać zwrotu. Możesz jedynie zmniejszyć zwracaną kwotę pieniędzy, ale tylko wtedy, gdy towar ma mniejszą wartość w wyniku używania go przez kupującego. Zmniejszenie kwoty zwrotu powinno być poparte odpowiednim wyliczeniem. Jeżeli towar ma taką samą wartość, musisz oddać kupującemu pełną cenę towaru + koszt wysyłki do niego.