anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny raz o zwrotach towaru zakupionego SMARTEM.

gielda_kontaktsa
#7 Wielbiciel#

Wiem, że wiele razy pisano już o tym. Ja jako sprzedający już się przyzwyczaiłem do nagminnych zwrotów towarów zakupionych SMARTEM.

Tym razem kupujący już przesadził.

Kupił towar za kwotę mniej niż 40zł. Zapłacił za nią plus za naliczoną przesyłkę.

Anulował zakup. I do tego jestem przyzwyczajony. Ale następnie znowu kupił tą samą rzecz plus coś aby przekroczyło 40zł. I już wtedy pomyślałem sobie czy kupujący będzie zdolny do ponownej rezygnacji.

Okazalo się, że tak.  W ten oto sposób otrzymał towar o niskiej wartości z darmową wysyłką. A mi kupującemu dwa razy w podziękowaniu dał dodatkową pracę. Nie wpomnę, że oddany towar pomimo,że jest cały ma otworzone pudełko.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Jakiej pomocy oczekujesz?

oznacz moderatorów

gielda_kontaktsa
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, że kupujący ma prawo zrezygnować z zakupu. Ale dlaczego to robią tylko osoby ( albo tylko te) co kupują z SMARTEM. Nie jestem za tym aby ograniczyć mozliwość zwrotu ze sprzedaży, ale za tym aby kupujący musiałby wtedy zapłacić za wysyłkę.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@gielda_kontaktsa Klienci za dobrze mają i już im się w głowach poprzewracało ,nic na to nie poradzisz regulamin stoi za nimi murem a sprzedawca jest zawsze w d....ę kopany.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mwmonety sprzedajesz na allegro , oferujesz przesyłki ze smartem , to tylko i wyłącznie Twoja decyzja , zbierasz śmietankę ale również  ponosisz z tym związane koszty .Nier ma przymusu .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@mdrogeria Mnie już to nie wzrusza nie chcą dawał nie będę już przestałem wystawiać schodzę z tej sceny mam dość tych reguł.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@gielda_kontaktsa Nie musisz się szarpać z nagminnymi zwrotami - Smart! nie jest obowiązkowy. Tutaj moderatorka tłumaczy, jak wyłączyć oznaczenie Smartem na Twoich aukcjach:  https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-sprzedawc%C3%B3w/zmiany-od-4-stycznia-dop%C5%82ata-za-pa... 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

gielda_kontaktsa
#7 Wielbiciel#

Ale odpowiedź, że nie musisz sprzedażą nie jest żadną odpowiedzią. 

Chcę sprzedawać w tej formie. Bo dlaczego kupujący, który robi zakupy powyżej kwoty 40zł niemiałby dostać darmowej wysyłki.  Pytanie moję: czy sprzedający oferując telewizor za 2000zł i dający GRATIS radio to czy przy rezygnacji z zakupu przez kupującego może oczekiwać zwrotu radia. Albo jesli sprzedawca oferuję 10% znizki przy zakupach powyzej 1000zł to jesli kupujący zrezygnuję z przedmiotu o wartości 900zł może liczyć na upust tego tańszego przedmiotu?

Tak samo powinno być ze SMARTEM. Ja chcę sprzedawać jako promocja SMART. Bo jesli można zwrócic towar nie ponosząć z tym żadnych kosztów to SMART tak naprawdę obowiązuję już od 1zł.

 

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@gielda_kontaktsa napisał: "Chcę sprzedawać w tej formie. Bo dlaczego kupujący, który robi zakupy powyżej kwoty 40zł niemiałby dostać darmowej wysyłki. "

A dlaczego kupujący, który robi zakupy powyżej kwoty 40 zł nie miałby dostać darmowego zwrotu?

"Pytanie moję: czy sprzedający oferując telewizor za 2000zł i dający GRATIS radio to czy przy rezygnacji z zakupu przez kupującego może oczekiwać zwrotu radia. Albo jesli sprzedawca oferuję 10% znizki przy zakupach powyzej 1000zł to jesli kupujący zrezygnuję z przedmiotu o wartości 900zł może liczyć na upust tego tańszego przedmiotu?" 

Twoje pytania są dobre, ale nie dotyczą umów zawieranych pomiędzy klientami a Allegro. Smart! to usługa oferowana i realizowana przez Allegro na rzecz nabywców. Jej warunki i sposób realizacji to, w skrócie, nie Twoja sprawa, bo to nie Ty dajesz ten "GRATIS".

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów