Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Allegrowicze!
W celu usprawnienia naszych systemów informatycznych przeprowadzimy prace serwisowe w terminie 24.07.2022 (niedziela), w godzinach 18:00-23:59 (6 godzin). W tym czasie bez przeszkód będzie można robić zakupy online i odbierać paczki z Paczkomatów przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu QR lub kodu odbioru. 🙂
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia i umieszczania przesyłek w Paczkomatach (za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą).
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet, kodów nadania oraz kodów zwrotu.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
Szkoda, że aby się o tym dowiedzieć trzeba było poszukać tego czata, bo nigdzie indziej info nie było, tak jak do tej pory bywało. Słabe.
Wchodzę na stronę Inposta i żadnego banera nie widzę. Maila też nie dostałem.
Co mi po stronie InPosta jak wchodzę w managera przesyłek i tam NIE MA NIC, a normalnie w takich sytuacjach było.