anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

komunikat Nie udało nam się wczytać danych o Smart!

sados5465
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w ofercie nie ma dostawy Smart. Posiadam włączone 3 metody dostawy, smart od 22.01.2025, robiłem już zakupy z dostawą Smart. Proszę o pomoc.Zrzut ekranu 2025-02-07 163249.png

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 podaj mi proszę numer tej oferty oraz cały zrzut swojego ekranu (wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną). 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel#

numer oferty 17220715546Zrzut ekranu 2025-02-07 164805.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 dziękuję, ale potrzebujemy z rzutu całego ekranu, na którym będzie widoczny ten komunikat. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu 2025-02-07 170825.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 dziękuję. Warunkiem kwalifikacji do Smarta dla kont zwykłych jest podanie adresu do zwrotu, a z tego co widzę Ty tego adresu nie podałeś, więc uzupełnij go proszę i spróbuj wówczas ponownie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel#

Posiadam adres do zwrotu. Dodawałem wszystkie warunki opcjonalne, ale bez zmianzwrot.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 w porządku. Poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów