Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w ofercie nie ma dostawy Smart. Posiadam włączone 3 metody dostawy, smart od 22.01.2025, robiłem już zakupy z dostawą Smart. Proszę o pomoc.
@sados5465 podaj mi proszę numer tej oferty oraz cały zrzut swojego ekranu (wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną).
numer oferty 17220715546
@sados5465 dziękuję, ale potrzebujemy z rzutu całego ekranu, na którym będzie widoczny ten komunikat.
@sados5465 dziękuję. Warunkiem kwalifikacji do Smarta dla kont zwykłych jest podanie adresu do zwrotu, a z tego co widzę Ty tego adresu nie podałeś, więc uzupełnij go proszę i spróbuj wówczas ponownie.
Posiadam adres do zwrotu. Dodawałem wszystkie warunki opcjonalne, ale bez zmian
@sados5465 w porządku. Poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie.