anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

komunikat Nie udało nam się wczytać danych o Smart!

sados5465
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, w ofercie nie ma dostawy Smart. Posiadam włączone 3 metody dostawy, smart od 22.01.2025, robiłem już zakupy z dostawą Smart. Proszę o pomoc.Zrzut ekranu 2025-02-07 163249.png

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 podaj mi proszę numer tej oferty oraz cały zrzut swojego ekranu (wraz z widocznym paskiem adresu oraz datą i godziną). 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel

numer oferty 17220715546Zrzut ekranu 2025-02-07 164805.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 dziękuję, ale potrzebujemy z rzutu całego ekranu, na którym będzie widoczny ten komunikat. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel

Zrzut ekranu 2025-02-07 170825.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 dziękuję. Warunkiem kwalifikacji do Smarta dla kont zwykłych jest podanie adresu do zwrotu, a z tego co widzę Ty tego adresu nie podałeś, więc uzupełnij go proszę i spróbuj wówczas ponownie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sados5465
#7 Wielbiciel

Posiadam adres do zwrotu. Dodawałem wszystkie warunki opcjonalne, ale bez zmianzwrot.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@sados5465 w porządku. Poprosiłam już zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc gdy dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Toncarry
#7 Wielbiciel

Mam dokładnie ten sam problem z nieudanym dodaniem smarta.

Tę samą ofertę na lokalnym allegro mam bezproblemowo ustawioną ze smartem. brak smarta.pngwarunki.png

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Toncarry, podaj, proszę, numer tej oferty oraz wyślij zrzut całego ekranu z widocznym komunikatem. 

   Julia
oznacz moderatorów

Toncarry
#7 Wielbiciel

Bardzo dziękuję, już wszystko w porządku. Miłego dnia!

oznacz moderatorów

dorotaberut
#2 Obserwator

no i jak to rozwiązano? mam to samo

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@dorotaberut masz brak warunków zwrotu i  reklamacji i cennik dostaw zły.

oznacz moderatorów

dorotaberut
#2 Obserwator

ale przecież to jest opcjonalne i dlaczego cennik dostaw zły, pomożesz?

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @dorotaberut, warunki zwrotu są wymagane dla Smart!, z tego co widzę również nie udostępniasz wymaganej metody dostawy.

Warunki dotyczące ofert dla kont zwykłych
  • Udostępnij w swoich ofertach metodę Allegro Paczkomaty InPost z płatnością z góry. W zakładce Ustawienia dostawy podaj dla niej cenę, która mieści się w przedziale cenowym z tej tabeli.
  • Utwórz warunki zwrotu i dodaj je w ofertach. Podaj w tych warunkach adres zwrotu na terenie Polski, jeśli:

    • wysyłasz produkty z Polski oraz
    • oferujesz dostawę na terenie Polski.
   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

dorotaberut
#2 Obserwator

proszę konkretnie odpowiedzieć, bo jest więcej osób z tym problemem. Moje wszystkie oferty posiadają ten sam wpis: nie udało się wczytać smart

 

oznacz moderatorów