Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry mam pytanie dlaczego mimo że mam wypełnione koszty dostawy, zwroty oraz reklamację, cały czas mam 93% planu i nie wykonany punkt 4
@wowobuwie Czy możesz przesłać mi zrzut całego ekranu, na którym widoczna będzie ta sytuacja?
Bardzo proszę:)
@wowobuwie, dzięki! 🙂 To może być błąd techniczny. Aby to potwierdzić, poproszę Cię o zrzuty ekranu z tych zakładek:
https://allegro.pl/moje-
https://allegro.pl/moje-
https://allegro.pl/moje-
🙂
Przepraszam dopiero teraz zobaczyłem, że pierwsze dwa zdjęcia się nie przesłały, pozdrawiam.
@wowobuwie Dziękuję - zgłosiliśmy tę sytuację do Działu Technicznego
Bardzo dziękuje 🙂
@wowobuwie Dziękuję za cierpliwość, problem został naprawiony. 🙂