Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Rok temu zakładałem tutaj temat w którym zgłaszałem ze mam konto w statusie " w trakcie weryfikacji" i nie mogłem wypłacić srodków. Zgłosił się do mnie konsultant , z prośbą o potwierdzenie danych - dowód ososbisty,potwierdzenia przelewów - okej wysłałem i konto zostało odblokowane.
Dziś chciałem wypłacić środki z konta i znów ta sama sytuacja - wypłaty z konta są zablokowane i status w trakcie weryfikacji..
Czy ktoś może mi pomóc? z allegro weryfikowałem się już kilka razy , miałem odblokowane konto a teraz znów sa zablokowane wypłaty 😞
@LLVXX Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sytuację z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Dziękuję
@LLVXX Wracam do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 Twoje konto musi zostać ponownie zweryfikowane (Operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację). W Twoim przypadku dane konta się nie zgadzają. Na przelewie weryfikacyjnym i danych konta Allegro widnieją różne imiona.
Jeśli w zakładce Ustawienia wypłat widzisz przycisk [przejdź do PayU], to znaczy, że zostałeś objęty tym procesem i musisz postępować zgodnie z instrukcją, którą otrzymałeś w wiadomości mejlowej.
Cześć, PayU mi odrzuca weryfikacje bo kiedys jak zakladalem konto podalem moje drugie imie z dowodu i nie może przejść . Potrzebuje aby ktoś idywidualnie ze mna sie z kontaktowal, wysle wszystkei skany dowodu
@LLVXX Rozumiem. W takim razie prześlij nam proszę potwierdzenie przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2.... Zostaniesz również poproszony o zdjęcie dowodu.
Zachęcam Cię też do skontaktowania się z nami tutaj i zaktualizowania danych na koncie (imienia).