Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje konto jest obecnie sprawdzane i nie mogę odzyskać pieniędzy. Platforma każe mi czekać, ale minęło dużo czasu. Co powinienem zrobić?
Niestety nie otrzymałem e-maila z prośbą o rozwiązanie
Cześć,
Dziękuję za wiadomość i przepraszam za długi czas oczekiwania.
Sprawdziłem Twoje konto i widzę, że istnieje konto do wypłat, które jest obecnie weryfikowane przez dostawcę płatności. Niestety proces weryfikacji może potrwać do kilku dni roboczych, więc prosimy o trochę więcej cierpliwości.
Po zakończeniu weryfikacji automatycznie otrzymasz od nas powiadomienie.
Jeśli masz dodatkowe pytania, chętnie pomogę.
E-mail, który otrzymałem, był tą oczekującą odpowiedzią
Próbowałem skontaktować się z konsultantem, ale nie otrzymałem rozwiązania, a teraz wpłynęło to na normalną sprzedaż i logistykę dostaw mojego sklepu😭
ok poczekam ale jak dlugo to potrwa
Dlaczego możesz wysyłać mi regularne e-maile dotyczące aktywności bez zajmowania się napotkanymi przeze mnie problemami
Nie otrzymałem żadnej skutecznej pomocy przy przeglądzie mojego konta, po prostu czekaj, rozczarowujący dzień i obsługa😞😞😞
@DINGGAN Czy tylko ja nie rozumiem o co chodzi?
To chiński sprzedawca i pewnie ma weryfikację konta. I pewnie myśli, że zrobią mu to szybko......
Tak, ich skuteczność i postawa są rozczarowujące, takie rzeczy zwykle nie zdarzają się w Chinach
Jestem smutny i rozczarowany i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi odzyskać konto
Zamrozili mi konto, długo się przetwarza, fatalna wydajność
😞