anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto nie może odzyskać środków

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Moje konto jest obecnie sprawdzane i nie mogę odzyskać pieniędzy. Platforma każe mi czekać, ale minęło dużo czasu. Co powinienem zrobić?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DINGGAN don't send us new messages, but please answer our email in correspondence 34452431. We sent an email to you on July 6  with several questions so please answer it. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Niestety nie otrzymałem e-maila z prośbą o rozwiązanie

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Cześć,

Dziękuję za wiadomość i przepraszam za długi czas oczekiwania.

Sprawdziłem Twoje konto i widzę, że istnieje konto do wypłat, które jest obecnie weryfikowane przez dostawcę płatności. Niestety proces weryfikacji może potrwać do kilku dni roboczych, więc prosimy o trochę więcej cierpliwości.

Po zakończeniu weryfikacji automatycznie otrzymasz od nas powiadomienie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, chętnie pomogę.

 

E-mail, który otrzymałem, był tą oczekującą odpowiedzią

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DINGGAN proszę, kontynuuj rozmowę z doradcą drogą mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Próbowałem skontaktować się z konsultantem, ale nie otrzymałem rozwiązania, a teraz wpłynęło to na normalną sprzedaż i logistykę dostaw mojego sklepu😭

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DINGGAN proszę Cię o odrobinę cierpliwości. Doradcy rozwiązują zgłoszenia w kolejności, w jakiej do nas trafią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

ok poczekam ale jak dlugo to potrwa

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Dlaczego możesz wysyłać mi regularne e-maile dotyczące aktywności bez zajmowania się napotkanymi przeze mnie problemami

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Nie otrzymałem żadnej skutecznej pomocy przy przeglądzie mojego konta, po prostu czekaj, rozczarowujący dzień i obsługa😞😞😞

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@DINGGAN Czy tylko ja nie rozumiem o co chodzi?

oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz

To chiński sprzedawca i pewnie ma weryfikację konta. I pewnie myśli, że zrobią mu to szybko......

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Tak, ich skuteczność i postawa są rozczarowujące, takie rzeczy zwykle nie zdarzają się w Chinach

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Jestem smutny i rozczarowany i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi odzyskać konto

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

Zamrozili mi konto, długo się przetwarza, fatalna wydajność

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

😞

oznacz moderatorów

DINGGAN
#8 Zapaleniec

我昨天新订单并取消了发货‌‌收到‌‌‌‌ @ ko_alka

oznacz moderatorów