Kontrola przewoźników InPost

Client:107549743
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-11-2023
12:21
Przyczyną jest taka , że zawsze płacę online i niestety zdarzyło mi się że przesyłka kurierska właściwe skrzynka była pusta.Jak to możliwe,kod miałam tylko ją.
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-11-2023
12:28
To zgłaszasz "problem" reklamacje zaraz przy paczkomacie, masz na ekranie "zgłoś problem" albo dzwonisz na infolinię.
oznacz moderatorów