anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Korzystam z pakietu promocyjnego dla nowych firm, dlaczego naliczono mi opłatę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
sexshopolska
#7 Wielbiciel#

Witam,

Jestem początkującym sprzedawcą na allegro.

Wystawiłem kilka ofert, i przy niektórych kliknąłem w opcje wyróżnienia ponieważ było napisane 0ZŁ za 10 dni.

Następnego dnia wchodzę w moje oferty, i w szczegółach ukazuje mi się że będe miał do zapłaty 19zł ...?

Zbytnio nie rozumiem dlaczego teraz pokazuje się taka kwota jak dzień wcześniej było 0zł.

Wydawało mi się że korzystam z pakietu darmowych 200 wyróżnień dla nowych allegrowiczów i ni nie będę płacił, ale teraz nie wiem czy ta opłata będzie naliczona czy też nie?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
kostas11
#21 Demiurg#

@sexshopolska piszesz o pakiecie dla nowych firm ? Warto poczytać regulamin bo można popłynąć jak wielu tu piszących 😞

Przy wyróżnieniach nie wszystkie kategorie się łapią 😞

https://allegro.pl/regulaminy/program-powitalny-dla-nowych-firm-b2yxW8zmdCV

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sexshopolska
#7 Wielbiciel#

Tak pisze o tym pakiecie. 

W regulaminie niema nic np o dalej erotyka.  Wiec o co chodzi z opłatą ktora mi się pokazuje w szczegółach ofert?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sexshopolska tak szybko przeczytałeś regulamin 🙂 to zrobię za Ciebie 😄

Naliczają a potem będzie rabat 🙂

Rozliczenie Programu, polegające na przyznaniu rabatów dla opłat prowizji od sprzedaży na Twoim rachunku rozliczeniowym w Allegro, następuje w cyklach miesięcznych. Maksymalnie do 27 dnia miesiąca zwrócimy Ci na billing opłaty za prowizje od sprzedaży, jednak nie więcej niż 10 000 zł. Jeżeli w kolejnych dniach zostaną naliczone kolejne opłaty, a suma wszystkich opłat z danego miesiąca nie przekroczy wskazanej kwoty 10 000 zł brutto, wówczas brakująca kwota zostanie rozliczona w kolejnym miesiącu kalendarzowym, maksymalnie do 27 dnia miesiąca.