Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zgłosił. Na allegro widniało, że zwrot pocztex za 0 zł, po czym po udaniu się na pocztę, z wydrukowaną etykietą okazało się, że policzono mu 90 zł.... Jak to ugryźć? Powiedziałam, żeby spróbował kurierem. Ale 25 zł też go nie satysfakcjonuje. Nie mam pojęcia, co mu doradzić. Czy ma iść na inną pocztę? Skoro pokazuje zero, to zero.
@SIKORA21 prawdopodobnie oferta pocztex 0zł dotyczy zakupu ze smartem. Sprawdz czy zamówienie klienta było smart. jeśli płacił za wysyłke przy zamówieniu to oferta zwrot za 0zł go nie dotyczy.
@SIKORA21 niech pisze do Allegro skoro miał darmowy zwrot, Ciebie nie interesuje jak i za ile odeśle bo to jest po jego stronie 😄
Poproś go o kontakt z allegro i niech pomogą mu nadać taki zwrot 🙂
inna poczta nic nowego "nie powie"
Powiedz żeby z `allegro załatwiał bo nie masz na to wpływu, ewentualnie jako wzorowy sprzedawca zadbaj o klienta i napisz ze sam w jego imieniu zgłosiłeś (bo wyjątkowo dbasz o każdego klienta)