Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jestem "młodym" prywatnym sprzedającym na Allegro i pierwszy raz ktoś chce zwrócić zakup (podobno nie działa). Nie mam ustawionych zwrotów ale chcę go przyjąć. I teraz moje pytanie:
1. kto płaci za przesyłkę zwrotną ? jak to się odbywa? (nie mam Smarta)
2. czy zwracam kupującemu pełną kwotę razem z kosztem przesyłki czy tylko za zakupiony przedmiot?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Artur
@VincentShopAM a jestes firmą czy sprzedajesz jako osoba prywatna? Według ustawy koszt zwrotu jest zawsze kosztem kupującego.
Pisałem w poście. Jestem prywatnym sprzedającym
@VincentShopAM tzn że nie musisz się zgadzać na zwroty bez podania przyczyny, a jeśli już się chcesz zgodzić to 1 kupujący odsyla na swoj koszt 2 kase oddajesz tylko po weryfikacji towaru po zwrocie czy jest nienaruszony. Punkt 2 zawsze pisz bo ci potem będa pyskkwać że zgodziłeś sie oddać co i w jakim stanie by nie wróciło. Pamiętaj nagrywaj pakowanie nadanie paczek i rozpakowanie zwrotów ZAWSZE unikniesz oszustw
czyli poprosić klienta o odesłanie na własny koszt?
@VincentShopAM piszesz ,, podobno nie działa ,, czyli jest to reklamacja , towar wróci sprawdzisz i jeśli potwierdzi się roszczenie klienta zwracasz wszystkie koszty jakie poniósł , a jeśli działa wzywasz do odebrania .
@VincentShopAM podobno nie działa to nie jest zwrot tylko reklamacja zwraca na swoj koszt jeśli reklamacja jest przez ciebie uznana to zwracasz koszt odeslania na podstawie kwitu nadania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje sprzedawca mozesz naprawic wymienic lub zwrocic towar masz 14dni na odpowiedz reklamacyjna
@VincentShopAM Nie działa a więc nie jest to zwrot tylko reklamacja a tu już inaczej, możesz ją rozpatrzyć na odległość i coś ustalić z kupującym np: obniżenie ceny ale możesz poprosić o odesłanie i wówczas kupujący odsyła na własny koszt a Ty po rozpatrzeniu reklamacji zwracasz mu koszt odesłania.