Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedałem szafkę jednak Pani która nią zakupiła mierząc każdy bok okazało się, że jeden z nich jest o 1cm krótszy niż podałem w ogłoszenia, Pani założyła dyskusję i chce abym zwrócił koszt zakupu, dostawy + koszt odesłania paczki,
zaproponowałem zwrot kosztu zakupu + koszt dostawy jednak odesłanie na własny koszt, nie zgodziła się,
kto ponosi koszt odesłania w takim przypadki(gdy parametr aukcji się nie zgadza)?
Kupującą kupiła poprzez paczkomat(bez smart) czy czasami bez smarta nie ma darmowego zwrotu?
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Tak to był zakup konsumencki.
Dobrze, by było, gdybym w piśmie do niego podparł to jakąś ustawą.
@Wiktor091 warto poczytać Ustawę Konsumencką czy Kodeks Cywilny przyda się na przyszłość 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Dziękuję. Na pewno się przyda.
Pozdrawiam serdecznie.
Ζήτω η Πολωνοελληνική φιλία🙂