Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zgłosiłam odmowę zwrotu towaru ponieważ nie dotarł do mnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, po czym dotarł do mnie dzień później. Oczywiście kupujący otworzył dyskusję w której pisze, że towar był tylko mierzony i że przeprasza za opóźnienia...co mam zrobić w takiej sytuacji jeśli towar dotarł. Jak go odesłać i kto ponosi koszty wysyłki?
@SuknieVenus co odesłać ?? !! klient ma 14 dni od odbioru na zgłoszenie zwrotu i kolejne 14 dni na NADANIE PRZESYŁKI !!!! , to kiedy do Ciebie dotrze nie ma najmniejszego znaczenia bo Ty po odstąpieniu jesteś właścicielem towaru , nie klient .
a jeśli wysłał ten produkt 15 dnia od daty zgłoszenia ? Nie musisz się tak irytować... ja tylko zapytałam
@SuknieVenus to nie ma najmniejszego znaczenia , odstąpieniem od umowy przeniósł na Ciebie prawo własności do towaru , jedyne co możesz zrobić to potrącić za bezumowne korzystanie z przedmiotu przedstawiając skrupulatne wyliczenia straty jaką z tego tytułu poniosłeś .,
Dziękuję za podpowiedź.