Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedaję na Allegro Lokalnie od jakiejś połowy Lutego i co jakiś czas trafia mi się klient który kupuje, ale nie płaci. Zero kontaktu. Wiem że trzeba poczekać 5 dni żeby zakup się anulował ale to jest jawna obstrukcja sprzedaży, bo po co innego kupować jeśli nie ma się zamiaru płacić?
Czy jest jakiś sposób na takich niby-klientów? Czy jeśli taki odmawia kontaktu, czy można "olać" takiego przed upływem 5 dni i ponownie wystawić ten przedmiot?
@Sqvirel Nie, nie ma. Musisz czekać i wystawiać od nowa. Taki urok Lokalnie. Może powinieneś wystawiać na Allegro a nie na Lokalnie?
@Sqvirel Trzeba odczekać 5 dni, ponieważ tyle kupujący ma na zapłatę zgodnie z regulaminem. Poza tym na Lokalnie nie ma obowiązku zapłaty, po pięciu dniach umowa jest rozwiązywana. Wystawiaj na zwykłym Allegro - tam jest obowiązek zapłaty i takie sytuacje jak na Lokalnie zdarzają się znacznie rzadziej. Klikasz "wystaw przedmiot", potem na dole po prawej klikasz w zaznaczony na zdjęciu link.
@Sqvirel Takie są zasady sprzedaży na AL. Musisz czekać, może klientowi jednak się odwidzi i zapłaci.😁
To znaczy że jak jednak odpowie I mówi że się rozmyślił, to mogę wystawić ten przedmiot ponownie przed upływem pięciu dni?
@Sqvirel Jeżeli masz to "na pismie" - telefonicznie, nie ryzykowałbym.
Odpowiedział pisemnie przez czat.
@Sqvirel Możesz, ale pierwsza aukcja odnowi Ci się automatycznie po pięciu dniach i będziesz miał wystawione dwa takie same przedmioty. Tuż przed odnowieniem pierwszej aukcji otrzymasz od Allegro maila, w którym odnowienie możesz zablokować.