Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka zakupiła ode mnie przedmiot który wystawiłem , zdjęcia załączone były w ofercie mojej sprzedażowej , wszystko widziała , po dostarczeniu przesyłki twierdzi że nie są w takim stanie jak na zdjęciu. I żąda zwrotu w większej kwocie niż mi zapłaciła za to .
Założyła spór. Wspominałem jej kilka razy że zwrot mogę zrobić ale w tej kwocie co zakupiła , ale ona nie chce tego zwrotu i twierdzi że teraz ona narzuca kwotę zwrotu a nie ja. Co z tym zrobić. Bo mnie denerwuje już ta babka.
@Client:107111334 powiedział bym żebyś dał na Czarną listę ale musisz poczekać jak wykorzysta czy zaszkodzi Ci minimum trzy razy bo wcześniej nie możesz 😄
No chcialem to zrobić ale właśnie nie mogę
@Client:107111334 A z jakiego powodu chce zwrotu wyższej kwoty niż zapłacona?
@vonNogay ułańskiej fantazji niezgodnośc z opisem zakup od prywatnej osoby cyt kupującą według prawa ona może dyktować warunki ile ma zwrócić ciekawe którego prawa
chyba był taki zapis w prawie Kalego 😉
@moskio_3 tak jest coś takiego ale to jest odszkodowanie i wyrównanie strat jakie ponieśliśmy z powodu reklamowanego towaru, ale to trzeba udokumentować a tym bardziej odesłać towar na reklamację i sprzedawca musiał by najpierw uznać reklamację i rekompensatę 🙂
Na razie to kupujący twierdzi a sprzedawca nie dostał reklamowanego towaru 🙂
@Client:107111334 napisz w dyskusji że prosisz o odesłanie na reklamację, nie zapomnij przed upływem 14 dni od rozpoczęcia dyskusji odrzucić reklamacji z powodu nie odesłania bo inaczej wypłacą za Ciebie z Protect, jak odeśle a z produktem będzie ok to odrzuć reklamację i poproś o odebranie 🙂
Tak zrobiłem jak mówisz 😉
@az1rael wg mnie to @Client:107111334 "zapomniał" tu o czymś napisać.
@vonNogay jest wszystko 1 sprzedaż jako osoba prywatna 2 stan podobno nie taki jak się kupującej wydawało 3 chce zwrot zamiast składać reklamację 4 wartóść zwrotu wyższa niż zapłata czy poprzewracało się komuś w tylnej części ciała