Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca po 10 dniach odesłała śmierdzącą pod pachami bluzkę - co byście z tym zrobili?
@WREDZIA-W1 No w zasadzie nie szukam, jak długo nic się nie dzieje to ONO mnie prowokuje i czasem ....odpiszę. Ale dziękuje za dobrą radę. No czasem takie rozluźnienie dobrze robi, wygłupy nie oznaczają, że się komuś dogryza. ONO tego nie rozumie.
@WREDZIA-W1 I sądzisz że tylko "inni" mają patent na szanowanie? Wiesz jak ci ktoś pluje w twarz, to ty mówisz, że deszcz pada. 😁
@LEW433 Wejdź po prostu na wyższy poziom świadomości 🙂
@WREDZIA-W1 Świadomość nie polega na uległości i pozwalaniu na ubliżaniu ci . Nie tędy droga, ukrywa się za moderatorem, tchórz i bardzo,bardzo zły osobnik. Każdy ma swój próg ale jak uważasz że ci może każdy naubliżać bo masz wyższy poziom, to twój wybór. Szanowanie to nie jest "uległość".
@WREDZIA-W1 Ale wrzucam na luz...już dawno.
@LEW433 To podążaj za Sztaudyngerem: "Nie zgnębi mnie byle przytyk, w doopie miejsce mam dla krytyk" 🙂
@Cudne_Manowce Oczywiście masz prawo obniżyć wartość, także prawda jest że wystąpi (taka rada będzie )do POK, więc musisz sam podjąć decyzję.
@Janirka Wprowadzasz w błąd. Po odstąpieniu od umowy jest ona zgodnie z prawem niezawarta, nie można więc nie uznać odstąpienia i odesłać rzeczy.
Ok, masz rację! Mój błąd. Ale sprzedająca ma prawo do obciążenia kupującej powstałymi kosztami:
"Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt" - Art. 34 ust. 4 o prawach konsumenta.