Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca założyła spór odnośnie przesyłki, że nie otrzymała paczki. Paczka została wysłana i odebrana dnia 14.09.2021r o godzinie 14:39. Numer przesyłki z etykiety zgadza się z tym ze statusu, dane osobowe kupującej również. Co zrobić w takiej sytuacji? Uprzejmie poprosić Panią o poszukanie paczki? Czy zgłosić się do inpostu? Czy to możliwe żeby nie odebrała paczki skoro na stronie InPost wyraźnie jest informacja o odbiorze przez kupującą?
@lilkart678 Jeśli zakup nastąpi od osoby prywatnej wydanie towaru przez sprzedającego następuje z chwilą przekazania przesyłki do przewoźnika. Oznacza to, że odpowiedzialność za przesyłkę w momencie przekazania przewoźnikowi przechodzi na kupującego. W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie przesyłki, reklamację do przewoźnika może złożyć nadawca - sprzedający, ale może również upoważnić do tego kupującego.
Niech wystąpi do InPost z reklamacją o zaginięciu paczki.
Chyba że jesteś przedsiębiorca?
@lilkart678 Sam status przesyłki w systemie nie jest żadnym dowodem na to, że kupujący otrzymał towar. Mogło dojść do pomyłki, paczkę mogła odebrać inna osoba itp. Teraz trzeba udowodnić kupującemu, że otrzymał zakupiony przedmiot, w przeciwnym razie, jeśli już jest założona Dyskusja, kupujący może domagać się ponownej wysyłki lub skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, a to z kolei może (nie musi) się wiązać z koniecznością zwrotu wpłaty prze sprzedawcę w związku z wypłaconą przez Allegro rekompensatą, nawet pod groźbą zawieszenia konta.
Co ty za **piiip**y piszesz? Jeżeli jest informacja na stronie, że kupujący odebrał przesyłkę, a jest inaczej, to tylko w jego interesie jest by udowodnić, że jej nie otrzymał i to on musi to zgłosić przewoźnikowi.