Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłaliśmy prośbę o zwrot 109 zł na jej konto (za jedną sztukę towaru), a pieniądze nadal u nas wiszą. Bardzo proszę moderatora o sprawdzenie tego zamówienia, ponieważ kupującą pisze SMS -y z pytaniem, kiedy dostanie pieniądze:
b6c5eda7-a697-11ec-bf0b-f9d22c3f0bb5
Płatność była wykonana przez przelewy 24
Bardzo zależy nam na zadowoleniu kupującej.
@CHECINIAKI Cześć. Przelew (na kwotę 109 zł) na konto kupującej został przez Ciebie poprawnie zlecony wczoraj (18.03.) o 10:23:24 (ID płatności: 0fa59971-a69d-11ec-b2f0-5dde56138a2a).
Pieniądze zaksięgują się na koncie kupującej w ciągu 3 dni roboczych (zgodnie z sesjami przychodzącymi w banku klientki).
Dziękuję